Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن این پیام بدین شرح است:

حادثه ناگوار تروریستی صبح روز گذشته و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان که در میان آنان کودکان نیز حضور دارند مایه تاثر و اندوه ملت ایران گردید. مردم غیور اهواز به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالروز آغاز دوران  دفاع مقدس، خوزستان مهد رشادت ها و دلیرمردان، باری دیگر کانون حملات ناجوانمردانه گروهک های معاند تروریستی قرار گرفت و خاک آن به خون مردم مظلوم اهواز رنگین شد،گروه های تروریستی که به حمایت دول استعماری، با حمایت کشورهای عربی متخاصم منطقه، ملت بزرگ ایران را بار دیگر داغدار کرد و گذر زمان ثابت کرد که قدرت‌های بزرگ در جنگ تحمیلی به رغم حمایت از صدام علیه ایران نتوانستند مقاومت مردم ایران را در هم بشکنند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، و در عصر حاضر هراس از گسترش پیام انقلاب آنها را وادار به دشمنی با نظام اسلامی از طرق غیر انسانی و ضد بشری کرده است و در نهایت وحدت و صلابت مردم شریف ایران اسلامی را نشانه گرفته اند.

دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت ایران در برابر چنین جنایتهای کوردلانه ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت تر و مقتدرتر از پیش چه در داخل مرزهای کشور و چه در خارج به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان ایران اسلامی خاک رئیس کل دادگستری استان گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم منطقه امامزاده ابراهیم شفت را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

او با ابراز تأسف از آتش سوزی منطقه امامزاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند، قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، افزود: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد.

به گفته او، در مرکز استان گیلان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین گفت: قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است.

آتش‌سوزی هولناک نیمه شب پنجشنیه ۱۳ اردیبهشت ماه در منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت در استان گیلان واحدهای مسکونی و تجاری این شهرک گردشگریرا به خاکستر تبدیل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است