Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این برنامه میزبان ایجادکننده یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های ارتباطی میان ناشران جوان در کشورهای مختلف است و تلاش می کند تا نوعی تبادل اطلاعات و هم‌افزایی فنی و فرهنگی را در میان این مؤسسات در سراسر جهان شکل بدهد.

امسال ۱۰۵ متخصص چاپ و نشر جوان از ۴۲ کشور برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده‌اند که از این میان فعالان جوان نشر کشورهای ارمنستان و سنگاپور برای نخستین بار در این گرد هم‌آیی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضران در این رویداد در دو هفته از ابتدا تا شانزدهم اکتبر سال جاری از صنایع چاپ و نشر کشور آلمان واقع در شهرهای کلن، فرانکفورت و برلین بازدید و درنهایت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت سال جاری و در دومین روز آن، کار خود را به پایان خواهند برد.

این برنامه در مدت ۲۰ سال برگزاری خود توانسته بیش از ۳۵۰ ناشر جوان از ۶۰ کشور دنیا را شناسایی و به یکدیگر متصل کند و شبکه‌ای ارتباطی میان آن‌ها را ساماندهی نماید. در برنامه امسال ناشران و آژانس‌های ادبی از ارمنستان، چین، کانادا، هلند، ایتالیا، فرانسه، اسلوونی، اسپانیا، آمریکا، بلژیک، استرالیا و...حضور خواهند داشت.

کد خبر 4409856 کمال صادقی

منبع: مهر

کلیدواژه: چاپ و نشر صنعت چاپ نمایشگاه کتاب فرانکفورت کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه گردشگری عاشورا بازار نشر ماه محرم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شعر آئینی هفته دفاع مقدس جایزه ادبی دفاع مقدس جنگ تحمیلی خانه کتاب معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حمیدرضا فلاح در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی بیان کرد: خوزستان برخلاف دیگر نقاط کشور سه اتاق بازرگانی مستقل دارد و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صادراتی ایجاد کرده است که امیدواریم این هم‌افزایی موجب تحقق شعار و اهداف برنامه‌ریزی دولت شود.

وی به ارتباطات خوب در حوزه اصناف خوزستان اشاره و اظهارکرد: استان خوزستان با حدود ۶ میلیارد دلار، رتبه دوم کشور در حوزه صادرات را کسب کرد.

فلاح بیان کرد: برنامه‌ریزی وزارت صمت برای خوزستان رسیدن به هفت میلیارد دلار صادرات است ولی هدف صنعت، معدن و تجارت خوزستان رسیدن به ۷.۵ میلیارد دلار صادرات است که امیدواریم تحقق یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر ضرورت تمرکز مبتنی بر صادرات تاکید کرد و گفت: میزان صادرات خوزستان از محل تولیدات صمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یکی از اقدامات خوب بود؛ مابقی آن نیز تولیدات صادراتی است که توسط بازرگانان انجام شده است.

وی تصریح کرد: میزان صادرات تولیدات محصولات درون استان بیش از پنج میلیارد دلار بوده که صادرات به کشور‌های همسایه هدفگذاری شده است.

فلاح بیان کرد: صادرات محصولات خوزستان به اوراسیا و روسیه یکی دیگر از اهداف است که تلاش می‌شود در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم اجرا شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهارکرد: خوزستان ۵۰ رایزن اقتصادی را برای اولین بار در سراسر کشور توزیع و ماموریت جدید محول می‌کند؛ سه نفر از همکاران در صمت خوزستان به عنوان رایزنان اقتصادی انتخاب شدند که می‌توانند ظرفیت خوبی برای توسعه مبادلات تجاری استان ایجاد کنند.

خوزستان با حدود ۱۷۰ هزار واحد صنفی رتبه سوم کشور را در این حوزه دارد که موجب اشتغالزایی برای حدود ۵۰۰ هزار نفر شده است.

دیگر خبرها

  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • حضور فعالان اقتصادی ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است