Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق با «خالد طرفین در این دیدار راه‌های ایجاد و تعمیق وحدت اسلامی برای مقابله با چالش‌های موجود را بررسی کردند.

الکعبی در ملاقات با الملا ضمن اشاره به نهضت الهام‌بخش حسینی و فرهنگ عاشورایی، بر مقابله همه‌جانبه با توطئه‌های خارجی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ اکرم الکعبی در این ملاقات با اشاره به نهضت الهام‌بخش حسینی و فرهنگ عاشورایی، بر مقابله همه‌جانبه با توطئه‌های خارجی تأکید کرد.

وی همچنین در مورد تشکیل دولت و اخلالگری دشمن در صحنه سیاسی عراق، نکاتی را خاطرنشان کرد.

شیخ خالد الملا نیز متقابلا ضمن تکیه بر وجوه اشتراک و نقطه‌نظرات همسو، پشتیباتی بدون تبعیض مقاومت اسلامی نُجَباء از همه ملت عراق را ارزشمند توصیف کرد.

وی به‌ ویژه از نقش نُجَباء در آزادسازی مناطق اشغالی و استقرار امنیت و ثبات در کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

108 / 156 نجبا عراق فرهنگ عاشورا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نجبا عراق فرهنگ عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی در بندر حیفای اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته چند هدف مهم و حیاتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را با موشک یا پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرد که است که این حملات به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین بوده و تا زمان توقف کامل جنایت صهیونیست‌‌ها ادامه خواهد داشت.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است