Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:30:41 GMT

جسد مقنی پیشوایی از عمق چاه خارج شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۵۷۳

جسد مقنی پیشوایی از عمق چاه خارج شد

تهران – ایرنا – مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا گفت : پس از تلاش پنج ساعته عوامل آتش نشانی ، جسد مقنی که صبح امروز در چاه فاضلاب یک منزل سقوط کرده بود خارج شد.

مجید اصغری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا پس از اطلاع از حادثه سقوط یک مقنی در چاه فاضلاب یک منزل مسکونی ، سریعا به محل اعزام و با برپا نمودن کارگاه ، عملیات خارج کردن این فرد را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کارگر تبعه افغانستان به دلیل سقوط در چاه مملو از آب و تخریب شدن دیواره ها حین سقوط ، جان خود را از دست داده بود.
وی تصریح کرد: به دلیل ریزش دیواره های چاه ، عوامل سازمان آتش نشانی مجبور شدند که دیواره های چاه را مهار کرده و با نصب لوله های سیمانی ، از ریزش مجدد دیواره ها جلوگیری کنند.
اصغری گفت : پس از پنج ساعت تلاش بی وقفه ، نیروهای آتش نشانی موفق شدند که پیکر وی را از عمق چاه خارج ساخته و تحویل پزشکی قانونی دهند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سقوط درون چاه آتش نشاني ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت