Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@23:18:39 GMT

شناسایی سرنخ هایی از حمله تروریستی اهواز

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۹۲۰

صراط:

علی نجفی خوشرودی با اشاره به نشست فوق‌العاده‌ امروز به منظور بررسی حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز در کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگانی از وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برگزار و ابعاد این حادثه با حضور نمایندگان این دستگاه ها تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش صداوسیما، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه سرنخ هایی از ارتباطات و شبکه های ارتباطی تروریست ها با برخی کشورهای منطقه وجود دارد که در این جلسه به آن پرداخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: عزم و اراده جدی دستگاه های امنیتی برای مقابله با چنین حوادث و عملیاتی همچنین مورد تاکید در این نشست قرار گرفت.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اهواز ایران تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • بورل: آواره شدن بیش از یک میلیون نفر در رفح ویرانگر خواهد بود
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است