Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- تیم خونه به خونه بابل با قبول شکست مقابل تریم پرسپولیس پاکدشت، پنجمین هفته مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور را با سقوط به جمع تیم های پایین جدول به پایان برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار خونه به خونه مازندران با سرخ پوشان پاکدست عصر یکشنبه در ورزشگاه سیمرغ برگزار شد و با رد و بدل شدن یک گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل این دیدار را ' محمد اوسانی ' در دقیقه 62 وارد دروازه تیم خونه به خونه مازندران کرد.
شاگردان اکبر محمدی در خونه به خونه مازندران در 5 دیدار گذشته خود فقط یک امتیاز کسب و با بازی امروز به رده چهاردهم جدول هفده تیمی لیگ دسته یک سقوط کردند.
تنها نماینده مازندران که لیگ را به علت تکمیل نشدن مدارک با حاضر نشدن در بازی خانگی برابر ملوان بندرانزلی با رای سازمان لیگ 3 بر صفر بازنده شده بود، برابر تیم های سیاه جامگان مشهد و گل گهر سیرجان نتیجه را باخته بود و در بازی برابر فجرسپاسی شیراز بدون گل مساوی کرد و تنها امتیاز این فصل خود را هم مدیون شیرازی ها شد.
خونه به خونه در هفته ششم این مسابقات روز یکشنبه هشتم مهر ماه در دیداری بیرون از خانه میهمان تیم شهرداری تبریز است.
تیم بابلی که با حواشی زیاد به لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور بازگشت، تنها نماینده مازندران در این مسابقات است.
این تیم در فصل گذشته این مسابقات با اختلاف کم گل زده نسبت به تیم نساجی دیگر تیم مازندرانی با قرار گرفتن در مکان سوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور از صعود به لیگ برتر بازماند.
7327/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته يك مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد