Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور ارتقاء سطح کیفیت آموزش در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و حفظ جایگاه آن در کشور، تیم جدید مدیریتی به زودی در این دانشکده مستقر خواهند شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس توضیح روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به منظور ارتقاء سطح کیفیت آموزش در دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه و حفظ جایگاه دانشکده برتر در کشور، تیم جدید مدیریتی این دانشکده بزودی مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این توضیح آمده است:
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور به لحاظ جمعیت تحت پوشش و همچنین برترین دانشگاه علوم پزشکی از منظر آموزش و شیوه‌های تربیت نیروی متخصص کشور در حوزه سلامت، همواره ارتقاء سطح کیفی خدمات آموزشی و خدمات درمانی را مد نظر قرار دارد.

از دیگر سو دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه به عنوان یکی از برترین پایگاه‌های اصلی آموزش تخصصی دندانپزشکی از دیرباز مطرح بوده و همواره مورد استقبال داوطلبان کنکور و دستیاران تخصصی قرار گرفته است؛ لذا حرکت در مسیر استاندارد‌های آموزشی و بهره گیری از دانش مدیریت نوین دانشگاهی از لازمه‌های حفظ جایگاه علمی در این دانشکده است؛ لذا با تقدیر از تلاش‌های مدیریت سابق دانشکده به زودی تیم جدید مدیریتی با لحاظ مطالبات علمی فراگیران و همچنین دانش روز دندانپزشکی در این دانشکده مستقر خواهند شد.

بنابر این هرگونه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص علت این تغییر، غیر موثق و صراحتاً اعلام می‌شود که ارتقاء سطح علمی دانشجویان و فراگیران از جمله علت اصلی تغییر در تیم مدیریتی دانشکده دندانپزشکی است.

هیچ دانشجوی ایرانی شاغل به تحصیل خارج از کشور در دانشکده دندانپزشکی پذیرش نشده است  همچنین در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر پذیرش دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل خارج از کشور در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأکید می‌شود تا کنون و در نیمسال اول تحصیلی هیچگونه پذیرشی از این دانشجویان صورت نگرفته است.

خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی حافظ منافع ملی در حوزه علم و سلامت امروز خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعم از ۱۴۰۰ عضو محترم هیأت علمی، ۱۴ هزار دانشجو و ۱۷ هزار تلاشگر در عرصه‌های مختلف حوزه سلامت با درک مشترک از مأموریت‌های مهم این دانشگاه، در کنار یکدیگر و برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی در کنار یکدیگر ایستاده اند و هرگونه اقدام در این دانشگاه بر اساس ضوابط و ابلاغیه‌های بالادستی و همچنین منافع ملی در حوزه علم و سلامت مردم صورت می‌پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی دانشکده دندانپزشکی ارتقای کیفیت آموزش حفظ منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی