Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان، در پی حمله تروریستی روز گذشته به رژه نیروهای مسلح و مردم غیور اهواز بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« حادثه‌ دلخراش تروریستی صبح امروز اهواز، در حمله‌ ناجوانمردانه‌ مزدوران خائن به رژه‌ یگان‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، قلب اهواز، خوزستان، ایران و اسلام را به درد آورد و عیان تر از همیشه به جهانیان نشان داد که خون مردم ایران قهرمان بر شمشیر ظلم و جور و ارتجاع پیروز است؛ و سگِ هار استکبار جهانی به نفس های آخر خود افتاده و جز پاچه دریدن های بیهوده کاری از پیش نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همگان عیان است که فشنگ‌های دیروز، از قنداقه‌ دلارهای ارتجاع منطقه شلیک شدند و دودمان و عقبه‌ این "لاف های غریبی" را باید در اتاق‌های جنگ استکبار جهانی علیه ملت غیور و انقلابی جستجو کرد.

ایضا واضح است که این قبیل اقدامات بی‌شرمانه؛ پیش از این نیز به اشکال دیگر در این مرز و بوم به وقوع پیوسته بودند و نظام سلطه با حفظ ماهیت آلوده‌ خویش دائماً تغییر چهره می‌دهد و هر روز در نقابی جدید به خصومت با مردم ایران اسلامی می‌پردازد.

آنچه در بحبوحه‌ این حماسه‌ شور و شرافت و درکنار داغ این عزیزان به چشم می‌آید؛ ارزش و اهمیت امنیت و بلکه تلاش برای ایجاد آن است؛ و بار دیگر یک یک ما باید درذهن خود نقطه چین های این جمله را پر کنیم:"اگر مدافعان حرم نبودند... "؛ و یا اینکه باید پرسید صدایی که می‌گوید دوران موشک به پایان رسیده، آیا قابل اعتماد است؟

ما دانشجویان بسیجی و جان بر کف این انقلاب و نظام اسلامی از عمق جان خدمت مقام معظم رهبری- که جانمان فدایش باد- و مردم عزیز ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطرات خون، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهیم کرد و در این راه از کید کفار و شر منافقین و ملامت سرزنش کنندگان هراسی نداریم؛ و پای قصاص خون این عزیزان شهیدمان ایستاده ایم و از مسئولین تقاضا داریم در اسرع وقت تقاص خون شهدایمان گرفته و با عاملین این حادثه برخورد سریع و درخور انجام شود.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: سرویس‌دهی ۳۰ دستگاه تاکسی ون از ۵۰ دستگاه خریداری شده در مناطق کم‌برخوردار اهواز آغاز شده است.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امروزه یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی شهرها پیشرفت در بخش حمل و نقل است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر اهواز کمتر از ۸۰ دستگاه اتوبوس فعال در شهر اهوار وجود داشت و همچنین نزدیک به ۹۰ درصد ناوگان تاکسیرانی نیز فرسوده بودند، توسعه حمل‌ونقل عمومی با توجه به مطالبه‌ی شهروندی جز اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری اهواز قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در ابتدا تلاش شد با خریداری اتوبوس تعداد اتوبوس‌های فعال افزایش پیدا کند که این اتفاق رخ داد و در حال ادامه است، علاوه بر آن با هماهنگی به عمل آمده و اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: یکی دیگر از نیازهای شهر اهواز به ویژه در مناطق کم‌برخوردار تاکسی‌ون است که ۵۰ دستگاه از این ون‌ها خریداری شد و هم‌اکنون ۳۰ دستگاه از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده است و در مناطق کم‌برخوردار اهواز در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 751762

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد