Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان، در پی حمله تروریستی روز گذشته به رژه نیروهای مسلح و مردم غیور اهواز بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« حادثه‌ دلخراش تروریستی صبح امروز اهواز، در حمله‌ ناجوانمردانه‌ مزدوران خائن به رژه‌ یگان‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، قلب اهواز، خوزستان، ایران و اسلام را به درد آورد و عیان تر از همیشه به جهانیان نشان داد که خون مردم ایران قهرمان بر شمشیر ظلم و جور و ارتجاع پیروز است؛ و سگِ هار استکبار جهانی به نفس های آخر خود افتاده و جز پاچه دریدن های بیهوده کاری از پیش نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همگان عیان است که فشنگ‌های دیروز، از قنداقه‌ دلارهای ارتجاع منطقه شلیک شدند و دودمان و عقبه‌ این "لاف های غریبی" را باید در اتاق‌های جنگ استکبار جهانی علیه ملت غیور و انقلابی جستجو کرد.

ایضا واضح است که این قبیل اقدامات بی‌شرمانه؛ پیش از این نیز به اشکال دیگر در این مرز و بوم به وقوع پیوسته بودند و نظام سلطه با حفظ ماهیت آلوده‌ خویش دائماً تغییر چهره می‌دهد و هر روز در نقابی جدید به خصومت با مردم ایران اسلامی می‌پردازد.

آنچه در بحبوحه‌ این حماسه‌ شور و شرافت و درکنار داغ این عزیزان به چشم می‌آید؛ ارزش و اهمیت امنیت و بلکه تلاش برای ایجاد آن است؛ و بار دیگر یک یک ما باید درذهن خود نقطه چین های این جمله را پر کنیم:"اگر مدافعان حرم نبودند... "؛ و یا اینکه باید پرسید صدایی که می‌گوید دوران موشک به پایان رسیده، آیا قابل اعتماد است؟

ما دانشجویان بسیجی و جان بر کف این انقلاب و نظام اسلامی از عمق جان خدمت مقام معظم رهبری- که جانمان فدایش باد- و مردم عزیز ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تا آخرین قطرات خون، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری خواهیم کرد و در این راه از کید کفار و شر منافقین و ملامت سرزنش کنندگان هراسی نداریم؛ و پای قصاص خون این عزیزان شهیدمان ایستاده ایم و از مسئولین تقاضا داریم در اسرع وقت تقاص خون شهدایمان گرفته و با عاملین این حادثه برخورد سریع و درخور انجام شود.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی