Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: حرکت زشت دشمن در رژه اهواز نشان دهنده قدرت ماست و سپاه انتقام سخت خود را از آنها خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل راه آرمان،حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در مراسم زنگ ایثار و شجاعت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: تقارن بازگشایی مدارس،عاشورا و هفته دفاع مقدس خیلی مهم و کلیدی است وقتی حرکت سیدالشهدا از مکه تا مدینه را بررسی کنیم می بینیم که امام در مناسبت ها ی مختلف دنبال بعد فرهنگی و هدایت همگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کار دانش آموزان یک کار فرهنگی و نورانی است و آن پیام مهم عاشورا از بعد فرهنگی همین تحصیلات است.

امام جمعه شهرستان رودبار جنوب بیان داشت : دفاع تنها منحصر به شمشیر نیست،دشمنان ما خوب فهمیده اند که علم آموزی رمز موفقیت است و امروز دنیا ما را با سلاح علمی و نظامی می شناسد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز گفت: این حرکت زشت دشمن در رژه اهواز نشان دهنده قدرت ماست و سپاه انتقام سخت خود را از آنها خواهد گرفت و آنها بر روی کارهای نظامی حساس هستند و هراس دارند.

وی در پایان افزود: ان شاالله از لحاظ علمی به جای برسیم و با علم همانند تسلیحات نظامی حرف اول را در جهان بزنیم.

ساخت ۴۸مدرسه خیر ساز در رودبارجنوب

محمد شیرازی رئیس آموزش و پرورش رودبار جنوب در ادامه ضمن عرض تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: اگرچه در فصل پاییز برگها می ریزد اما شکوفه لبخند بر لب دانش آموزان می نشیند .

وی ادامه داد: همین بس که معلمی یک عشق است و بس ،معلمان ایثار گر فراونی در کشور هست که با جان ودل برای دانش آموزان مناطق محروم زحمت می کشند.

رئیس آموزش و پرورش رودبار جنوب بیان داشت: مدرسه پویا باید پاسخگوی نیاز دانش آموزان باشدو مهارت زندگی و حیات علمی را به آنها منتقل کند.

محمد شیرازی خاطر نشان کرد:به همت خیرین ۴۸مدرسه در شهرستان رودبارجنوب برای ادامه تحصیل دانش آموزان محروم ساخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

بنا به روایت تسنیم، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902607

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری