Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده جهت ارائه خدمت به زائران اربعین گفت: تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جهت این ایام به عراق ارسال می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سیدعلی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در ارتباط با تمهیدات هلال احمر جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی گفت: برای این مسئله دو نوع ماموریت در داخل و خارج از کشور برای هلال احمر برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در داخل کشور و تا رسیدن به مرزهای زمینی سازمان امداد و نجات اقدامات لازم را برای کمک به زائرین انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش دوم ماموریت هلال احمر مربوط به خارج از مرزها بوده که شامل ارائه خدمات درمانی به زائران در کربلای معلا و نجف است و مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اقداماتی را انجام می‌دهد.

مرعشی گفت:‌ هماهنگی‌های لازم با مسئول پزشکی سازمان حج و زیارت و امداد ونجات انجام گرفته و قرار است امکاناتی همچون دارو، آمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای اربعین به عراق ارسال شود که مکان و زمان استقرار آنها در جلساتی مشخص شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: العراق زائران اربعین حسینی قدس آنلاین هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند