Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@06:56:33 GMT

فیبرنوری زودتر از چادرها به نقش جهان رسید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۶۷۰

فیبرنوری زودتر از چادرها به نقش جهان رسید

با حضور معاون وزیر ارتباطات، شبکه فیبر نوری و مخابراتی ورزشگاه نقش جهان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسین دهدشتی در مراسم افتتاح و بهره برداری از شبکه فیبرنوری ورزشگاه نقش جهان که صبح امروز -۲ مهرماه- برگزار شد گفت: پس از عقد تفاهمی بین شرکت فولادمبارکه، باشگاه سپاهان و حوزه مخابرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شبکه فیبر نوری ورزشگاه نقش‌جهان تکمیل و برای ارائه خدمات بهتر به هواداران و اصحاب رسانه از همین امروز آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حمایت های فولادمبارکه الگوی صنعتگران است و من از این بخش خصوصی تشکر می کنم. صنایع به غیر از تولید مسئولیت اجتماعی هم دارند و مبی بایست وظایف خود را در حمایت از ورزش انجام دهند.

وی تصریح کرد: افتتاح این طرح در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان ابتدای کار ما خواهد بود، برای رسیدن به اهداف‌مان باید مسئولان ورزش کشور و سایر ورزشگاه‌ها ابراز تمایل کنند ولی ما برای اجرای این طرح در سایر ورزشگاه‌های ایران آمادگی کامل داریم.

دهدشتی ادامه داد: اقداماتی در ورزشگاه آزادی صورت گرفته، احتمالا این ورزشگاه دومین ورزشگاهی خواهد بود که از این امکان برخوردار می‌شود و در هر بخشی که در زمینه ورزش زمینه های مناسب فراهم شود، ما هم به وظایف خود عمل می کنیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه استان اصفهان باشگاه سپاهان فولاد مبارکه فیبرنوری ورزشگاه نقش جهان هواداران سپاهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار