Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@22:28:40 GMT

یادواره شهدای زن دفاع مقدس در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۵۱۲۷

یادواره شهدای زن دفاع مقدس در قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای زن روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان، بانوان و خانواده های معظم شهدا در مسجد صاحب الزمان (عج ) ناحیه شهری چوبیندر قزوین برگزار شد.

به گزارش ایرنا، یکی از هادیان سیاسی استان قزوین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ایثار و مجاهدت رزمندگان اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام است و این مجاهدت ها و ایثارگری ها باید به نسل جدید انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد امیدی افزود: مردم انقلابی ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی با وجود حمله دشمن بعثی و نیز جنایات مختلف گروه های تروریستی در داخل کشور به حمایت از انقلاب و ولایت فقیه برخاستند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با خلق حماسه ای بی بدیل از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
وی اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه استکبار و کشورهای مرتجع عرب منطقه در برابر ملت ایران متحد شده بودند و در برابر انقلاب نوپای ما ایستادند اما با رشادت رزمندگان اسلام نتوانستند حتی یک سانتی متر از خاک ما را تصرف کنند.
امیدی اضافه کرد: ملت ما پرورش یافته مکتب سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است و ما آزاد مردی را از او آموختیم و در صحنه هشت سال دفاع مقدس با دفاع از ناموس و خاک این کشور آنرا تداعی کردیم.
وی تصریح کرد: امروزه نیز دشمن به دنبال ایجاد فتنه و آسیب رساندن به ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار گرفته است و جنگ این دوران جنگ نرم است و ما باید با هوشیاری و بصیرت و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری توطئه های دشمن را در این عرصه شناسایی و با تمام توان آنها را خنثی کنیم.
امیدی افزود: شهدا ناظر براعمال ما هستند و با تقدیم خون خود در راه این سرزمین، امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آورده اند.
وی ادامه داد: ولایت مداری و پایبندی به حجاب و عفاف از خواسته های شهدای والامقام است که نسل کنونی و آینده باید به آن پایبند باشد و اگر در مسیر شهدا گام برداریم و آنان را همواره الگوی خود قرار دهیم، در سراسر جهان پیروز و سربلند می مانیم.
امیدی ادامه داد: در این برهه از زمان بانوان وظیفه ای بزرگ در برابر تهاجم فرهنگی غرب و حفظ ارزشهای دفاع مقدس و آرمانهای شهدا دارند که تربیت فرزندان صالح مهم ترین آنهاست.
31 شهریور تا ششم مهر ماه همزمان با سالروز تجاوز رژیم بعث عراق به خاک کشورمان و آغاز جنگ تحمیلی در سال 1359 به عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس نام گذاری شده است.
7390*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه دفاع مقدس قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • یادواره شهدای رودشتی
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است