Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:40:54 GMT

پنجشنبه رایگان به موزه بروید

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۶۷۰۵

پنجشنبه رایگان به موزه بروید

ایرنا- همدان- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: به مناسبت پنجم مهر ماه روز جهانی گردشگری، بازدید از موزه ها و تمامی اماکن گردشگری استان روز پنجشنبه رایگان است.

علی خاکسار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اماکن گردشگری استان که بلیت فروشی آن ها زیر نظر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، به صورت رایگان میزبان گردشگران و هم استانی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نایب رئیس جامعه هتلداران کشور به خبرنگار ایرنا گفت: نخستین همایش جامعه هتلداران کشور روز چهارم مهر در تهران برگزار می شود که هتلداران همدان نیز در این همایش شرکت می کنند.
شهرام شیروانی با اشاره به اینکه برای نخستین بار است که همچین همایشی برای هتلداران کشور برگزار می شود، عنوان کرد: در این همایش کارکنان بیش از 2 هزار هتل و هتل آپارتمان کشور شرکت و در جهت توسعه صنعت جهانگردی همکاری می کنند.
وی افزود: تمامی هتل ها، مهمانپذیرها، آژانس های گردشگری، بخش دولتی و مسئولان استان برای شرکت در این همایش دعوت شده اند.
رئیس جامعه هتلداران همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 هتل در استان همدان فعال هستند، اضافه کرد: از این تعداد یک هتل پنج ستاره و چهار هتل چهار ستاره به گردشگران داخلی و خارجی خدمات ارائه می دهند.
گفتنی است بر اساس اعلام سازمان جهانی گردشگری روز پنجم مهر مصادف با 27 سپتامبر به عنوان روز جهانی گردشگری نامگذاری شده است و در کشور ما نیز همچون سایر کشورها برنامه های ویژه گردشگری برگزار می شود.
استان همدان با بیش از یکهزار و 800 جاذبه گردشگری در بین پنج شهر فعال در حوزه گردشگری کشور رتبه بندی می شود.
9904/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روز جهاني گردشگري همدان 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان