Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@03:11:01 GMT

سرباز مظهر عزت کشور است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۸۵۲۲

سرباز مظهر عزت کشور است


به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛به منظور گرامیداشت هفته   دفاع مقدس وروز سرباز،کارشناس مسائل سیاسی در جمع کار کنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان اظهار کرد: در شرایط بحران تهاجم فرهنگی، تهدیدهای نرم افزاری و سخت افزاری دشمن، شما عزیزان باید به مثابه افسران مبارزه جنگ نرم با دشمنان باشید و با بصیرت خود دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارید لذادیدن نظم، انضباط و قانونمداری سربازان و کارکنان نیروهای مسلح در مناسبت های مختلف از جمله مراسم رژه همواره برای مردم جذاب و بیانگر امنیت و اقتدارآنان در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عباس رضی عنوان داشت: سربازان غیور ایران اسلامی ، مظهر عزت و سربلندی و زینت و مایه افتخار کشور هستندهمچنین سربازان باید به حضرت علی اکبر (علیه السلام) تاسی کنند و از مرز‌های این مزو بوم جانانه دفاع کنند سرباز را می توان با تمام وجود یکی از رزمندگانی نامید که از بدو پیروزی انقلاب در میدان‌های عمل به مبارزه با انحرافات موجود در سطح حرکت انقلابی زمان خود پرداخته و از همان روزهای نخستین انقلاب در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، بدون خستگی به حراست و مواظب از نام و ناموس خود به پا خواسته است.

وی در  ادامه با اشاره به رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهیدان سرباز در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در نبرد با بعثی‌ها طی هشت سال جنگ تحمیلی در عملیات‌های مختلف جنوب از جمله عملیات بیت‌المقدس و فتح‌المبین نقش محوری و کارآمدی سربازان آنگونه بزرگ بود که نام مقدس سرباز را برای این جوانان برومند به یادگار گذاشتند.

رضی در پایان ویژگی های یک سرباز خوب را احساس وظیفه در زمینه های «سرباز، دفاع، امنیت و اقتدار»، «ایثارگری و فداکاری»، «دینداری و بصیرت»، «سازندگی و تفکر بسیجی»، «وظیفه شناسی و اقدام برجسته»، «خلاقیت و نوآوری»، «مسوولیت پذیری و خانواده»، «امورفرهنگی، هنری و تبلیغی»، «نظم و انضباط اجتماعی»، «ورزش و تربیت بدنی» دانست و ابراز داشت: یک سرباز خوب اگر دارای چنین ویژگیهای بالقوه ای باشد باید آن را نماد یک ستاره درخشان در آسمان ایران اسلامی نامید و آن را سرباز ولایت قلمداد کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم