Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@15:18:52 GMT

سارقان خشن خیابان نامجو دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۹۵۳۷

سارقان خشن خیابان نامجو دستگیر شدند

رئیس پلییس پیشگیری تهران بزرگ گفت: سارقان خشنی که از زنان میانسال سرقت می‌کردند، سرانجام شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو وقتی در جریان سرقت از زن میانسالی در یکی از خیابان‌های محدوده حوزه استحفاظی این کلانتری قرار گرفتند بلافاصله دست به کار شده و تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در همان مراحل ابتدایی تحقیقات مأموران موفق شدند با استفاده از تصاویر دوربین مدابسته و کارهای اطلاعاتی سارق 30 ساله را که با یک دستگاه موتورسیکلت دست به سرقت از زن میانسال زده بود و در جریان سرقت مالباخته را نیز به شدت مجروح کرده بود، شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: صبح دیروز زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مرد جوانی قرار داد مأموران بلافاصله دست به کار شده و با کارهای اطلاعاتی و فنی سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ ظهیری ادامه داد: پس از دستگیری سارق حرفه‌ای او به ۳۰ فقره در نعمت آباد، فلاح، نواب و شهرک ولیعصر(عج) اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده سرقت قبل از انجام هر کاری بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و مأموران نیروی انتظامی را در جریان ماجرا قرار دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس دستگيري سارقان سرقت قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو