Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@11:00:16 GMT

سارقان خشن خیابان نامجو دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۹۵۳۷

سارقان خشن خیابان نامجو دستگیر شدند

رئیس پلییس پیشگیری تهران بزرگ گفت: سارقان خشنی که از زنان میانسال سرقت می‌کردند، سرانجام شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو وقتی در جریان سرقت از زن میانسالی در یکی از خیابان‌های محدوده حوزه استحفاظی این کلانتری قرار گرفتند بلافاصله دست به کار شده و تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهمان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در همان مراحل ابتدایی تحقیقات مأموران موفق شدند با استفاده از تصاویر دوربین مدابسته و کارهای اطلاعاتی سارق 30 ساله را که با یک دستگاه موتورسیکلت دست به سرقت از زن میانسال زده بود و در جریان سرقت مالباخته را نیز به شدت مجروح کرده بود، شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: صبح دیروز زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت گوشی تلفن همراهش توسط مرد جوانی قرار داد مأموران بلافاصله دست به کار شده و با کارهای اطلاعاتی و فنی سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ ظهیری ادامه داد: پس از دستگیری سارق حرفه‌ای او به ۳۰ فقره در نعمت آباد، فلاح، نواب و شهرک ولیعصر(عج) اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده سرقت قبل از انجام هر کاری بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و مأموران نیروی انتظامی را در جریان ماجرا قرار دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس دستگيري سارقان سرقت قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و ایجاد احساس ناامنی در بین دامداران و عشایر شهرستان سیروان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سیروان با تحقیقات میدانی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند رد پای سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند سارقان را در عملیات‌های منسجم جداگانه‌ای دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه پلیسی به سرقت ۱۷۰راس احشام اعتراف کردند، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بابیان اینکه متهمان پس تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، بیان کرد: احشام سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد و موجی از رضایت مندی عشایر و دامداران منطقه را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند