Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان رضا بابایی تصریح کرد: در پی افزایش قیمت لوازم یدکی و لاستیک خودروهای سنگین، مسئولان ذیربط در ماه های گذشته تصمیم به افزایش 20 تا 25 درصدی دستمزد کامیون داران گرفتند اما این تصمیم هم نتوانست مشکلات فراروی اعضای این صنف را حل کند.
وی ادامه داد: این افزایش دستمزد نتوانست نیاز کامیون داران در تامین لوازم یدکی و لاستیک خودروها را برآورده کند لذا این قشر هم اکنون خواهان آن هستند که لوازم یدکی و لاستیک ارزان قیمت در اختیارشان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس صنف کامیون داران اصفهان با اشاره به برگزاری جلساتی با مسئولان استان برای حل مشکلات این صنف در روزهای گذشته اظهار داشت: برخی از مسئولان، افزایش دستمزد را راهکار برطرف شدن مشکلات در شرایط کنونی می دانند در حالی که کامیون داران خواهان کاهش قیمت لوازم یدکی و لاستیک هستند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان نیز برای حل مشکلات این قشر در تلاش هستند، گفت: مشکل کامیون داران، ملی است به همین دلیل مسئولان استان با ارائه پیشنهادهایی منتظر تصمیم گیری در سطح کلان هستند.
 از روز گذشته شماری از کامیون داران اصفهان برای حل مشکلات صنفی خود دست از کار کشیدند.
حدود 500 هزار راننده با حدود 380 هزار دستگاه خودرو سنگین در کشور فعالیت دارند که از این تعداد حدود 47 هزار راننده با حدود 38 هزار دستگاه کامیون جزو استان اصفهان هستند.

 

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟

 به گزارش تابناک، تسنیم نوشت:  اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال 1402 حدود56 هزار میلیارد تومان بوده است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود 159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود 143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه حدود 75هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که نسبت به اعتبار 69 هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود 9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی، تخصیص اعتبارات است که به نظر می رسد به دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است.

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد