Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@00:28:59 GMT

آموزش تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۰۳۸

آموزش تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال

دستمال سفره یکی از اجزای مهم در تزیین سفره‌ی مهمانی و سفره آرایی است. هر خانوم خانه‌دار و هنرمندی تزیین دستمال سفره را برای زیباتر کردن سفره خود استفاده می‌کند تا هنر خود را به مهمانان نشان دهد. اما نکته‌ای که در تزیین دستمال سفره بسیار مهم است ست کردن دستمال سفره با ترکیب میز است اگر دوست دارید دستمال سفره را به عنوان جای قاشق و چنگال استفاده کنید با ما همراه باشید تا آموزش تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال را یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




برای تزیین دستمال سفره به تعداد مهمانان خود دستمال سفره تهیه کرده و در یک زمان مناسب قبل از آمدن مهمانان شروع به تزیین دستمال سفره کنید. برای تزیین دستمال سفره علاوه بر دستمال سفره به اتو نیز نیاز خواهید داشت. بعد از گرم شدن اتو و حاضر کردن دستمال سفر‌ه‌ها برای تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال مراحل زیر را انجام دهید.
مراحل تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال

مرحله اول: برای تزیین دستمال سفره در ابتدا دستمال سفره را باز کنید و کامل اتو بزنید تا هیچ چروکی روی دستمال سفره نباشد.



مرحله دوم: بعد از اتو کردن کامل دستمال سفره نوبت تا کردن دستمال سفره می‌رسد که باید دستمال سفره به شکل مربع را از وسط تا کنید و اتو بزنید تا خط اتو روی دستمال سفره بماند.

مرحله سوم: بعد از اتو کردن دستمال سفره، دستمال سفره را باز کنید و بار دیگر از قسمت بعدی تا کنید و اتو بزنید. به طوری که چهار مربع کوچک با اتو‌ها ایجاد شود.



مرحله چهارم: سپس دستمال را باز کنید و مانند شکل چهار یک گوشه از دستمال سفره را تا کنید. فقط باید دقت کنید که قسمت تا شده‌ی دستمال سفره مانند شکل کمی با مرکز فاصله داشته باشد. سپس قسمت تا شده را اتو بزنید تا ثابت شود.

مرحله پنجم: در این مرحله از تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال نیز گوشه‌ی روبروی گوشه‌ی تا شده را به اندازه‌ی کمتر از قسمت قبلی تا شده تا کنید و اتو بزنید.



مرحله ششم: در این مرحله دستمال سفره به شکل مربع را از قسمتی که در مرحله اول اتو کرده بودید تا کنید تا مانند شکل شماره شش تا شود.

مرحله هفتم: بعد از تا کردن، گوشه‌ی باز مربع را مانند شکل به سمت بیرون تا کرده و اتو بزنید.



مرحله هشتم: در ادامه برای تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال گوشه‌ی پایین دستمال سفره را که به بیرون تا کرده‌اید به سمت گوشه‌ای که به داخل تا شده است تا کنید تا مانند شکل شماره هشت شود.

مرحله نهم: حالا در این مرحله دستمال سفره را برگردانید.



مرحله دهم: در ادامه دستمال را به سه قسمت تقسیم کنید و یک قسمت را به داخل تا کنید.

مرحله یازدهم: سپس قسمت بعدی را تا کنید و زیر قسمت قبلی قرار دهید و سپس اتو کنید.



مرحله آخر تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال: بعد از اتو کردن دستمال سفره، آن را برگردانید تا مثل شکل زیر شود؛ و سپس با گل یا قاشق و چنگال کار خود را تمام کنید.  
دستمال سفره‌ی شما آماده‌ی استفاده و تزیین سفره است. امیدواریم تزیین دستمال سفره برای قاشق و چنگال را یاد گرفته باشید.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • خطرات ناگفته درباره دستمال توالت