Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد معتمدفر در دیدار و سرکشی از خانواده شهید هاشمی پور، افزود: شهداء ذخایر خداوند برای بقای دین خدا و مکتب نورانی اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

معتمد فر خاطرنشان کرد: در مکتب شهداء درس بی پایان عشق حقیقی و ماندگار به پروردگار عالیمان وجود دارد که زوال و نابودی در آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمد فر تصریح کرد: شهیدان نقش بسیار ارزنده ای در پیروزی انقلاب داشته اند و ما باید همیشه قدردان آنها و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی افزود: در حقیقت نگه داشتن حرمت خون شهدا و ادامه دادن راه آنان یک تکلیف است و امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا است و امروز پاسداشت خون شهدا و تجلیل از مقام خانواده های آنان وظیفه همگانی است.

بنا بر این گزارش، در پایان این دیدار پدر شهید هاشمی پور خواسته ها و مشکلاتی داشتند که بر قول همکاری و مساعدت در این موارد نیز تاکید شد.

کد خبر 4412149

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس مشهد عاشورا مراسم عزاداری گرگان شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی