Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@00:47:20 GMT

محکومیت 4 میلیاردریالی به اتهام قاچاق سوخت

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۷۰۸۰

محکومیت 4 میلیاردریالی به اتهام قاچاق سوخت

تین‌نیوز | 

‌سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت ۴ میلیارد ریالی ۳ ناخدای لنج به اتهام قاچاق سوخت در هرمزگان خبر داد.

‌به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا،‌ سید یاسر رایگانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه فروند لنج باری که در حوالی جزیره هرمز در حال تردد بودند، توسط ناو تیپ ۱۱۴ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان هرمزگان به ظن قاچاق توقیف و پس از بازرسی مشخص شد این لنج‌ها حامل سوخت قاچاق از نوع گازوئیل بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پرونده تخلف هر سه فروند جمعاً با ۲۳ نفر خدمه پس از تکمیل به اداره تعزیرات حکومتی قشم ارسال و شعبه اول تعزیرات حکومتی قشم در نتیجه بررسی و تحقیقات لازم، قاچاق بودن هر سه محموله محرز اعلام کرد.

رایگانی تصریح کرد: رئیس شعبه رسیدگی‌کننده به ترتیب ناخدای اولین شناور را با ۹ خدمه و اتهام قاچاق ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت به مبلغ ۸۳۰ میلیون ریال و ناخدای دومین لنج را با ۸ نفر خدمه به اتهام قاچاق ۲۳ هزار لیتر سوخت به میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و ناخدای سومین لنج را با ۶ نفر خدمه به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سوخت‌های مکشوفه بر اساس حکم صادره به نفع دولت ضبط شد.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قاچاق سوخت لنج باری نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت