Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:00:47 GMT

نهاده های زراعی موردنیاز لرستان تامین شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۸۸۵۶

نهاده های زراعی موردنیاز لرستان تامین شد

خرم آباد - ایرنا - رئیس جهادکشاورزی لرستان گفت: در سال جاری 26 هزار تن بذر مورد نیاز کشاورزان استان خریداری شده و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا عبدالرضا بازدار روز سه شنبه در ستاد تنظیم بازار لرستان بیان کرد: از مجموع 25 قلم کالا مشمول ارز 42 هزار ریالی در سطح کشور 17 قلم مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا بر اساس دستور العمل ابلاغی کمیته ای جهت نظارت بر محموله ها از زمان ورود تا مصرف در واحدهای تولیدی تشکیل شده است.
رئیس جهاد کشاورزی لرستان افزود: در حال حاضر وضعیت نهادهای استان مطلوب و قیمت ها متعادل و منطقی در شرایط کنونی است.
وی اظهار داشت: قیمت مرغ چندان مطلوب نیست و پیش بینی می شود که قیمت مرغ کاهش یابد چراکه سه میلیون و 200 هزار قطعه مرغ در شهریور ماه گذشته جوجه ریزی شده است و تولید در مهر ماه بالغ بر هفت هزار و 500 تن خواهد بود.
وی بر لزوم توجه وضعیت حمل و نقل تاکید کرد و گفت: در هفته های گذشته در بحث سویا و ذرت و جو مشکلی در استان وجود نداشت و مبادی ورودی به قیمت مناسب در حال توزیع بود.
بازدار تاکید کرد که مشکل توزیع و حمل و نقل به توزیع نهاده های استان آسیب می زند و این مشکل باید به زودی رفع شود.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جهاد كشاورزي بازدار لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است

 ارسلان مالکی در سفر به لرستان و در بازدید از سایت نهضت ملی مسکن بروجرد ، اظهار داشت: تاکنون ۴۵ هزار هکتار زمین به نهضت ملی مسکن در کشور واگذار شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین زمین در بخش قانون جوانی جمعیت، گفت: در سال گذشته وعده دادیم تا ۷۰ هزار قطعه زمین تحویل خانواده ها بدهیم که خوشبختانه تا پایان سال گذشته این تعداد قطعه زمین را تامین و به خانواده ها تحویل داده شد و امسال هم این روند ادامه خواهد داشت.

مالکی به مشکلات تامین زمین برای همه متقاضیان تائید نهایی شده در لرستان اشاره کرد و گفت : در شهرهای خرم آباد و بروجرد زمین مورد نیاز تامین شده و کار ساخت شروع شده است.

وی بیان کرد : در جلسه ی شورای مسکن استان با حضور استاندار مشکلات سد راه تامین زمین برای شهرهای استان چاره اندیشی شود.

معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن چند بخش و چند متغیر دارد، اولین موضوع تامین زمین است، موضوع دیگر بخش آورده مردم است، که باید مشارکت کنند و سهم آورده خودشان را تکمیل کنند.

مالکی افزود: آنچه که دولت باید پیگیری کند بحث تسهیلات است، برای اینکه فشار کمتری به مردم وارد شود زیرساخت‌ها را انجام خواهیم داد، اگر هم افزایی بین متقاضیان و دولت انجام شود تا پایان سال آینده واحدهای طرح نهضت ملی مسکن واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد