Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، سردار عبادالله عبداللهی روز سه شنبه در بازدید از روند پروژه قطار برقی شهر جدید هشتگرد با ابراز خرسندی از پیشرفت خوب پروژه درماه های گذشته، اظهار داشت: با توجه حجم مسافر و ترافیک جاده ای تسریع در بهره برداری از قطار برقی شهر جدید از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه سیستم برق‌رسانی و تجهیز پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: کار ابنیه و روسازی پروژه به اتمام رسیده و پروژه در مرحله اجرای برق بالا سری و خرید تجهیزات با پیشرفت 30 درصدی است .
وی گفت: این پروژه با توجه به حجم ترافیکی که به خود اختصاص می‌دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است و قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز تلاش می‌کند که این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برساند.
عبداللهی با تاکید براینکه تلاش بر این است که به انتظار چندین ساله مردم منطقه پایان داده شود، گفت:قرارگاه خاتم الانبیا (ص )تمام تلاش خود را بکار می گیرید تا این پروژه در پایان امسال به بهره برداری برسد .
متروی شهرجدید هشتگرد - کرج به مسافت حدود 40 کیلومتر ازحدود 7 سال پیش عملیات احداث آن آغاز شده است.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 برق ترافیک روابط عمومی پایان پروژه اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم گفت: یک نوجوان و جوان ایرانی منفعل نیست و به آنچه در پیرامون خود می‌گذرد اشراف و آگاهی و نگاه عمیق دارد.

ابراهیمی‌هژیر گفت: نمایش‌های شما امروز نشان داد که کودک و نوجوان ایرانی انزجاز عمومی مردم جهان از صهیونیست را از طریق رسانه‌های خود درک می‌کند و می‌بیند و می‌شنود.

او گفت: حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان، کودکان، پیران و زنان را درک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز گفت: هنر یعنی انسان خود را در اقیانوس بیکران الهی ببیند و دیگران را نیز همراه خود کند و هنرمند واقعی باید این ویژگی را داشته باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: از میان هنرها، تئاتر هنری است که انسان حرارات، هیجان و پیام بازیگر و متن داستان را به خوبی حس و با آن ارتباط برقرار می‌کند.
در این مراسم بیانیه هیئت داوران از سوی احمد بیگلریان، پیشکسوت تئاتر و داور این دوره از جشنواره قرائت شد و با رای و نظر داوران نمایش‌های برگزیده در بخش تئاتر کانون، قیچی که دنبال کار می‌گشت به مربیگری محمدجواد بختیاری از مرکز ۳ همدان، آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان و نمایش برگزیده بخش آزاد، نمایش قصه پر غصه از کبودرآهنگ معرفی شدند که به مرحله کشوری هنر‌های نمایشی کانون راه پیدا کردند.

۱۰ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کرده بودند که ۶ گروه کانونی و ۴ گروه در بخش آزاد بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • قصاب غزه در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال