Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@04:50:15 GMT

دندانپزشک قلابی یکسال طبابت کرد!

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۳۶۴۰

 رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان فردی که با معرفی خود به عنوان مأمور ناجا و دارنده مدرک دندانپزشکی، با جعل مدارک انتظامی و پزشکی و اجاره مطب یا درمانگاه، بیماران را اغفال می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ جواد صفایی توضیح داد: در پی دریافت یک فقره پرونده جعل و کلاهبرداری از کلانتری‌۳۸ بنفشه به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی از شاکی پرونده محرز شد که شش‌ماه پیش فردی با ارائه کارت شناسایی از سازمان نظام پزشکی و معرفی خود به عنوان دندانپزشک در درمانگاه شبانه‌روزی وی اقدام به طبابت می‌کند تا اینکه با حجم انبوهی از بیماران معترض که از کار وی ناراضی بودند و مشکلات زیادی برایشان پیش آمده بود مواجه شد.

با توجه به افزایش تعداد شکات، متهم ضمن عدم پاسخگویی به تماس‌هایش، گوشی تلفن خود را خاموش کرده و دیگر به درمانگاه مراجعه نکرده بود. سرهنگ صفایی گفت: با بررسی مشخصات متهم و استعلام از سازمان نظام پزشکی مشخص شد که مدرک نظام پزشکی وی جعلی است و با جعل مدارک متعدد پزشکی و معرفی خود به عنوان مأمور نیروی‌انتظامی که مدرک دندانپزشکی دارد از یکسال گذشته، اقدام به اجاره مطب یا درمانگاه کرده است و بیماران را اغفال می‌کند. وی افزود: با توجه به اینکه متهم هیچ آدرسی از خود برجای نگذاشته‌بود تحقیقات تکمیلی جهت یافتن ردی از وی در دستور کار مأموران قرار گرفت و با اقدامات تکمیلی و پیگیری‌های شبانه‌روزی، محل اختفای متهم در یکی از مناطق کرج شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر مراجعه کردند و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در بازرسی از منزل متهم تعداد زیادی مهر‌های پزشکی، کارت شناسایی، تعداد زیادی کارت شناسایی کلینیک دندانپزشکی، کارت شناسایی مأمور ناجا، برگه‌های گواهی استراحت پزشکی و وسایل دندانپزشکی کشف شد.
به گفته سرهنگ صفایی، متهم به همراه مدارک کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان البرز پلیس آگاهی سازمان نظام پزشکی مشکلات تلفن نظام پزشکی استان البرز پلیس آگاهی تلفن سازمان نظام پزشکی نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو