Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@23:21:03 GMT

هدف دشمن از حملات تروریستی ایجاد ناامنی است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۴۲۷۳

هدف دشمن از حملات تروریستی ایجاد ناامنی است

به گزارش ایکنا از کرمان به نقل از دفتر امام جمعه فهرج ، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی، امام جمعه فهرج دیروز سه‌شنبه، 3 مهر گفت: حادثه‌ اهواز توسط کوردلانی که به‌دنبال ایجاد نا امنی در فضای امن کشور هستند صورت گرفت و حادثه بسیار تلخی برای ملت ایران بود.
وی افزود: ریشه عملیات‌های تروریستی که در منطقه انجام می‌شود آمریکا است و جنایاتش تمامی ندارد و آرزوی مردم منطقه پاک شدن منطقه از لوث آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام ابراهیمی بیان کرد: مطمئنا خون این شهیدان مثل شهدای دیگر پایمال نخواهد شد و ما به برکت خون شهدا عزت و توان بیشتر به‌دست آورده‌ایم و جواب این گستاحی‌ها را خواهیم داد.
امام جمعه فهرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: دوره بزن در رو تمام شد و هر جنایتی که در منطقه استکبار انجام دهد بلافاصله جواب بسیار دندان‌شکنی از رزمندگان و نیروهای همیشه جان برکف خواهند دید.
وی با بیان اینکه هدف دشمن از این جنایات ایجاد ناامنی است، تأکید کرد: مردم با نیروهای امنیتی که در سراسر کشور ایجاد آرامش و امنیت می‌کنند همکاری و همراهی کنند و برخی از حرکات مشکوکی که مشاهد می‌کنند را بلافاصله گزارش بدهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد فهرج ابراهیمی تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان