Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، روز شمار گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شرح زیر اعلام شده است: 
روز اول به نام روز نوآوری در صنعت دفاعی کشور، روز دوم علم، صنعت و نخبگان و روز سرباز، روز سوم دفاع ملی جوانان، بصیرت افزایی و حفظ غرور ملی و پویایی در حوزه فناوری و پیشبرد اهداف ملی و فرهنگی کشور، روز چهارم: روز انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و بیداری اسلامی و استکبار ستیزی روز پنجم: روز اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف و پشتیبانی نیرو‌های مسلح روز ششم: شهیدان، ایثارگری، جانبازان و فخرآفرینان و روز هفتم، ولایت مداری زنان خانواده و سلامت نام گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در روز ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ ارتش بعث عراق به سردمداری صدام به میهن اسلامی ایران حمله کرد که این جنگ ۸ ساله با شکست عراق به پایان رسید. به همین مناسبت از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری صدا و سیما شبکه دنا روزشمار هفته دفاع مقدس صنعت دفاعی تولید ملی اصناف پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "