Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با انتقاد از تلاش های پشت پرده برخی به منظور انتصاب شهردار غیربومی برای رشت، بیان کرد: شهر رشت تجربه خوبی درباره انتخاب شهردار غیر بومی ندارد و با توجه به اینکه شهروندان نیز خواهان حضور فردی بومی در جایگاه شهردار رشت هستند، انتظار می رود به این موضوع جامه عمل پوشانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهر رشت نیازمند حضور فردی آشنا به امور شهری است، تصریح کرد: شهردار آینده رشت باید فردی آشنا به امور، متعهد، کارآمد و پاکدست بوده و از مدیریت اجرایی خوب و قوی برخوردار باشد.
شیرزاد افزود: شهر دار آینده رشت باید فردی باشد که تمام وقت در خدمت مردم شهر بوده و با اقدام جهادی و حضور میدانی در راستای رفع مشکلات و نواقص موجود شهر گام بردارد.   عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یک فرد بومی نسبت به شهرش تعلق خاطر دارد، گفت: همکاران شورایی به عنوان منتخبین مردم رشت باید در تصمیمات خود نسبت به خواسته های شهروندان توجه داشته و امانتداران خوبی برای آرای مردمی باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شورای شهر عضو هیئت رئیسه هیئت رئیسه شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد