Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن افشانی به خبرورزشی گفت: پرسپولیس ۳ بر یک استقلال را می‌برد.

به گزارش شریان نیوز، محسن افشانی یکی از بازیگرانی است که تعصب خاصی روی پرسپولیس دارد، از همین رو مسائل تیم محبوبش را با دقت و جزئیات کامل دنبال می‌کند. به بهانه نزدیک شدن به شهرآورد بزرگ تهران با این هنرمند خوب گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*وضعیت پرسپولیس در آستانه شهرآورد چطور است؟
پرسپولیس که شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. بعد از برد تاریخی مقابل الدحیل و پیروزی برابر سپیدرود با روحیه عالی به مصاف استقلال می‌رود که این قضیه شرایط را برای برد پرسپولیس راحت‌تر می‌کند. من فکر می‌کنم پرسپولیس به راحتی استقلال را شکست می‌دهد. چون استقلال با جدایی چند بازیکن تأثیرگذار دچار افت محسوسی شده و نتایج ضعیف اخیر و حذف از آسیا روحیه آن‌ها را پایین آورده است.
*نتیجه بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
پرسپولیس ۳ بر یک استقلال را می‌برد. گل‌های بازی را هم علیپور، سیدجلال و کمال می‌زنند. یک حسی به من می‌گوید کمال در این بازی گل می‌زند البته هنوز هم خیلی دوست دارم بیرانوند یک گل بزند، ولی خب این کار تقریباً بعید است.
*قبل از شهرآورد با هنرمندان استقلالی کری نمی‌خوانی؟
نه اصلاً. استقلال که دیگر کری خواندن ندارد. پرسپولیس از همه لحاظ سرتر از استقلال است و بازی را می‌برد.
*برای این بازی به ورزشگاه نمی‌روی؟
نه فکر نمی‌کنم. مشغله کاری‌ام این روز‌ها زیاد است و فرصت برای رفتن به ورزشگاه ندارم.
*با بعضی از بازیکنان پرسپولیس رابطه صمیمانه‌ای داری قبل از شهرآورد با آن‌ها صحبت نمی‌کنی؟
با فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان رابطه خوبی داشتم که آن‌ها دیگر در پرسپولیس حضور ندارند. معمولاً قبل از بازی به آن‌ها زنگ می‌زدم الان هم کمال یکی از دوستان نزدیک من است و گاهی اوقات با هم حرف می‌زنیم.   منبع: خبر ورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین به موفقیت رسیدند، همراه با محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حضور یافتند.

محسن مسن‌آبادی تجربه قهرمانی در مردان آهنین را دارد، علی فاضلی امسال رتبه سوم را به دست آورد و احمدرضا مسن‌آبادی نیز جوان‌ترین شرکت‌ کننده امسال مسابقه مردان آهنین بود.

آنها برای شاگردان سیدمجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی در بازی امروز مقابل پرسپولیس را داشتند و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟