Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد از رفتار سرمربی این تیم ناراضی هستند. 

به گزارش وبسایت نود، عده ای از بازیکنان منچستریونایتد بنا بر گزارش ESPN از رفتار و اظهارات ژوزه مورینیو در این فصل ناراحت و عصبانی هستند و تصمیم مورینیو برای پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از پل پوگبا در مقابل چشم دیگر اعضای تیم باعث تشدید ناراحتی آن ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال در این گزارش آمده سران باشگاه همچنان حامی مورینیو هستند و خطر اخراج این مربی پرتغالی را باوجود شکست شب گذشته مقابل تیم دسته یکی دربی کانتی در جام اتحادیه تهدید نمی کند. 

در همین حال امروز تصاویری از تمرینات منچستریونایتد از شبکه اسکای اسپورت انگلیس پخش شد که در بخشی از آن مورینیو و پوگبا با یکدیگر در حال جر و بحث دیده می شوند تا مشخص شود این دو نفر رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. 

مشکلات این دو پس از نیمکت نشینی پوگبا در چند بازی فصل گذشته و انتقادهای مورینیو از رفتار پوگبا در خارج از زمین شروع شد و با کنایه های ستاره فرانسوی به تاکتیک های مورینیو در این فصل به اوج خود رسیده است. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس لیگ جزیره پل پوگبا ژوزه مورینیو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست

تن هاخ بار دیگر از مشخص کردن وضعیت آینده سانچو طفره رفت

طرفداری | در دیداری از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، منچستریونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ امشب میهمان کریستال پالاس خواهد بود. 

تن هاخ و پاسخ به سوالی راجع به سانچو

در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه، از اریک تن هاخ راجع به وضعیت جیدون سانچو سوال شد. سرمربی منچستریونایتد در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول، سانچو را به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشت و شرط بازگشت او را عذرخواهی تعیین کرد. با این حال سانچو حاضر نشد خواسته تن هاخ را برآورده کند و در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی دورتموند شد. 

عملکرد درخشان سانچو در دورتموند، این علامت سوال را به وجود آورد که آیا منچستریونایتد این بازیکن را در پایان فصل به اولدترافورد بازمی‌گرداند یا خیر؛ تصمیمی که تا حد زیادی به آینده تن هاخ نیز بستگی دارد. گفتنی است هم سانچو و هم سران دورتموند از ادامه همکاری با یکدیگر کاملا استقبال می‌کنند.

تن هاخ در مورد اینکه آیا سانچو از او عذرخواهی کرده یا نه، گفت: 

اختلافی بین ما وجود داشت اما حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست. بیایید اول فصل را تمام کنیم، بعد به حواشی بپردازیم. مدیران باشگاه در روزهای اخیر با جیدون دیدار کرده‌ و راجع به آینده او صحبت کرده‌اند. ما به مذاکرات خود ادامه می‌دهیم و ارتباطمان با سانچو را حفظ خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان