Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سمنان به‌همراه ۲ عضو شورای اسلامی این شهر از دفتر خبرگزاری تسنیم استان سمنان بازدید کردند. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان به‌همراه عباس آل‌بویه نایب‌رئیس شورای اسلامی این شهر و نیز عباس طالب بیدختی عضو شورای اسلامی شهر سمنان با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در سمنان از بخش‌های مختلف این دفتر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید همچنین میزگرد خبری با موضوع "مدیریت شهری و بایدهای رسانه‌ای" با حضور خبرنگاران خبرگزاری تسنیم برگزار شده و مسئولان مدیریت شهری سمنان به پرسش‌های خبرنگاران در این زمینه پاسخ دادند.

شهردار سمنان در این بازدید با تأکید بر اهمیت رسانه‌ها و تأثیرگذاری آن بر جامعه عنوان کرد: خبرگزاری تسنیم تا کنون در زمینه پیگیری مطالبات مردمی عملکرد مناسبی داشته است.

سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه امروز رسانه‌ها باید به مدیریت شهری برای توسعه پایدار کمک کنند عنوان کرد: امروز باید به شهر سمنان به‌عنوان یک مرکز استان نگاه شود نه در مقایسه با دیگر شهرهای استان سمنان.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌های رسانه ملی در استان سمنان نیز شهرستان سمنان به‌عنوان مرکز این استان مورد توجه کافی قرار نمی‌گیرد گفت: امروز باید رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی این مطالبه مهم مردمی بیش از پیش تلاش کرده و سعی کنند تا سمنان به‌عنوان یک مرکز استان معرفی کنند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر سمنان نیز با توجه به وظایف مهمی که قانون اساسی به‌عهده شوراهای اسلامی شهرها و روستاها گذاشته است؛ از خلأهای قانونی فراروی فعالیت این شوراها انتقاد کرد.

عباس آل‌بویه با اشاره به اینکه امروز مدیریت یکپارچه شهری لازمه توسعه متوازن و پایدار شهرهای کشور است عنوان کرد: تا زمانی که تصمیمات شوراها در حوزه مدیریت شهری ضمانت اجرایی نداشته باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسائل شهرها به شوراهای اسلامی پاسخگو نباشند؛ توسعه پایدار محقق نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان نیز در این بازدید با ابراز اینکه امروز باید قوانین شهری و مدیریت شهری کشور اصلاح شود تأکید کرد: برخی قوانین موجود در مدیریت شهری مربوط به دهه 30 شمسی است و به هیچ عنوان کارایی لازم برای شرایط امروز را ندارد.

عباس طالب بیدختی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در راستای مطالبه‌گری حل این مشکلات وارد شوند عنوان کرد: باید اصلاح وضع موجود مطالبه رسانه‌ها از مجلس و دولت باشد.

مدیر خبرگزاری تسنیم استان سمنان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه مطالبات مردمی محور تولید محتوای رسانه‌ای در این خبرگزاری است عنوان کرد: با توجه به خشکسالی استان سمنان، موضوع تأمین منابع آبی پایدار از اولویت‌های خبرگزاری تسنیم استان سمنان برای فعالیت رسانه‌ای است.

محمدرضا خزر با اظهار اینکه پرداختن به مسائل شهری در استان سمنان یکی دیگر از رویکردهای مهم خبرگزاری تسنیم در راستای مردم‌محوری است عنوان کرد: باید به این گونه فعالیت‌های رسانه‌ای به‌عنوان یک فرصت نگریسته شود.

مشروح میزگرد خبری تسنیم به‌زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ع

R41366/P1494/S6,64/CT13

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

سیدمرتضی سقائیان نژاد،شهردار قم  امروز یکشنبه نهم اردیبهشت در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبرد‌ها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان