Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@22:00:00 GMT

جزئیات بازداشت عضو شورای شهر شیراز

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۹۸۹۵

محمد شعبانی رئیس روابط‌ عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز که شامگاه گذشته با دستور شهردار شیراز برکنار شده بود، توسط نهادهای امنیتی و با هماهنگی مقام قضایی بازداشت شد.

پیش از این انتشار عکسی در فضای مجازی در خصوص بیلبوردی در میدان نمازی شهر شیراز که در طراحی آن از تصویر سربازان رژیم غاصب صهیونیستی بجای رزمندگان دفاع مقدس استفاده شده بود، با انتقاد شدید مردم شهیدپرور شیراز، خانواده‌های معزز شهدا و کاربران فضای مجازی مواجه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم انقلابی شیراز که انتشار تصویر این بیلبورد خشم آن‌ها را برانگیخته بود، منتظر اقدام مسئولان نمانده و در اقدامی آتش به‌اختیار، همان شب بنر تصویر سربازان رژیم صهیونسیتی را به پایین کشیدند.

رئیس شورای شهر شیراز هم بلافاصله طی نامه‌ای به رئیس کمیسیون فرهنگی شیراز دستور داد موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهید و برخورد جدی با دست اندرکاران مربوطه صورت پذیرد.

اسکندپور شهردار شیراز نیز در اولین واکنش نسبت به این اتفاق از مردم عذرخواهی کرد و دستور برخورد شدید با عوامل تولید بنر مذموم دفاع مقدس را صادر کرد. او سپس شامگاه پنج‌شنبه محمدجواد کشاورزی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری و نیز محمد شعبانی رئیس روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز را برکنار کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد سازمان فرهنگی شهرداری شیراز علیرغم اینکه چند طراح در استخدام خود دارد، برای طراحی این بنر از فردی خارج از مجموعه شهرداری استفاده کرده است.

هنوز جزئیات بیشتری از این اتفاق مشخص نیست، اما محمد شعبانی که پیش از این رئیس روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بود، با توجه به پیام‌های مشکوک منتشرشده در خارج از کشور بویژه اکانت‌های منتسب به رژیم صهیونیستی، برای انجام تحقیقات بیشتر توسط نهادهای امنیتی در بازداشت به سر می‌برد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فضای مجازی خشم شورای شهر دفاع مقدس کشاورزی روابط عمومی شهرداری روابط عمومی سازمان خشم دفاع مقدس رژیم صهیونیستی شعبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،   روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری