Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خمین با حضور برخی مسئولین استانی و رؤسای ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

حجت الاسلام صفرقربانپور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این آیین گفت: در حال حاضر و در دوره فقاهت امروز در زمین نظام جمهوری اسلامی ایران اولین جایگاهی است که تاکنون بر مبنای فقاهت حاکمیت دینی در عصر غیبت، ساختار اسلامی پیداکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وظیفه مهم این است که در مجموعه کارهای فرهنگی با تمام وجود و اعتقاد راسخ فداکاری کرد تا حاکمیت دینی محفوظ بماند و در راستای تحقق آرمان اجتماعی و اسلامی انقلاب در برابر تمام ایادی دشمن بیش از پیش استقامت و ایستادگی داشته باشیم.

حجت الاسلام قربانپور افزود: اجرای کارهای فرهنگی و تحقق آن بیشتر در اختیار جامعه فرهنگی و به ویژه روحانیون و طلاب است که فکر و آرمان را به آحاد جامعه برسانند.

وی با اشاره به نقش مهم هیات مذهبی در این عرصه، اظهارکرد: هیات مذهبی به عنوان بازوی حمایتی تبلیغات اسلامی هستند و خدمات دینی و فرهنگی در حد توان این سازمان نیلز به برجسته سازی است و اقدامات و کارکردهای فرهنگی می تواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه گفت: در استان مرکزی 1700 هیئت مذهبی و 1900 ذاکر و مداح در سامانه طوبی ثبت و ساماندهی شده که در برنامه های مختلف مذهبی و دینی شرکت کرده و اجامک وظیفه می کنند.

حجت الاسلام سید علی حسینی پور امام جمعه شهرستان خمین نیز در این آیین گفت: تبلیغ ابتدا کار خدا است و بعد از آن به عهده پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) و مبلغان دینی است که آموزه های دینی را تبلیغ و ترویج می کنند.

وی افزود: امر به معروف و نهی ازمنکر از فرایض مهم دینی است و منکر شامل هر چیزی است که اسلام نپسندد و فقط محدود به حجاب نیست.

امام جمعه خمین اظهارکرد: استفاده از ظرفیت مردمی در کارها مهم است همچنان که در حضور هوشیارانه مردم در دوران 8سال دفاع مقدس مجب یروزی و اقتدار نظام اسلامی شد.

احمد طهرانی فرماندار خمین گفت: در شرایط کنونی و در چهل سالگی انقلاب جنگ ترکیبی استکبار و آمریکا علیه کشور ما بوجود آمده و نیاز است که مسولین و مردم ویژه تر عمل کنند.

گفتنی است در این آیین از زحمات حجت الاسلام حسن کریمی تقدیر و حجت الاسلام عباس کاظمی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خمین معرفی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد