Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور اراضی استان البرز با بیان این مهم که ارزش افزوده ملک در البرز یک تهدید برای صنعت کشاورزی است، گفت: ۱۵ هزار پرونده در خصوص تغییر زمین های کاربری وجود دارد.

رفیع یگانه، مدیر امور اراضی استان البرز در خصوص وضعیت پیگیری اراضی که تغییر کاربری می دهند به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: در مجموع هزار و ۴۵۰ مورد تخریب زمین های تغییر کاربری در سطح استان از سال گذشته داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یگانه با در نظر گرفتن اهمیت محیط زیست و حفظ منابع کشاورزی مطرح کرد: ارزش افزوده ملک در البرز یک تهدید برای صنعت کشاورزی است که در بسیاری موارد تغییر کاربری به صورت غیرقانونی وجود داشته است.

 

وی با بیان این مهم که در حال حاضر بالغ بر ۱۵ هزار پرونده در خصوص تغییر زمین های کاربری وجود دارد، بیان کرد: بیش از ۱۰ حقوقدان پیگیری تخلف های اراضی در خصوص تغییر کاربری هستند.

 

در ادامه یگانه به اقدامات صورت گرفته در زمینه باغ 60 هکتاری در جاده قدیم چهارباغ واقع در هشتگرد اشاره کرد و گفت: این باغ ۶۰ هکتاری که در اصل۵۲ هکتار است از طریق بنیاد به اشخاص منتقل شده است.

 

وی توضیح داد: بنابر گزارش ها کارشناسان با بررسی باغ، جلساتی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از هرگونه تغییر کاربری جلوگیری خواهد کرد.

 

یگانه افزود: خط هایی که در قالب تقسیم بندی کشیده شده است نگرانی مردم را به همراه داشته است و با واگذاری به اشخاص نظارت در جهت پیشگیری از تغییر کاربری انجام شده است.

 

وی در خصوص اهمیت این باغ ۶۰ هکتاری در مرکز شهر کرج افزود: بخشی از اشتغال به واسطه این 60 هکتار وجود دارد که بخشی از اهمیت این باغ است.

 

مدیر امور اراضی استان البرز تصریح کرد: سامانه 131 از هر نقطه ای شهروندان می توانند تغییر کاربری را اعلام کنند و مشاوران به صورت متمرکز این بحث را پیگیری می کنند.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس وزیر بهداشت اهواز حادثه تروریستی اهواز مشکلات اقتصادی مجلس حسن روحانی آیت الله مکارم شیرازی نماز جمعه شیراز صنعت کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورمختار عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پرداخت عوارض ارزش افزوده در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی ۹۰ درصد افزایش داشت.

وی اضافه کرد: میزان عوارض پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که در سال گذشته، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین سه هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: سال گذشته بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

پورمختار افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان در سال گذشته بود.

کد خبر 6092613

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد