Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@21:50:16 GMT

کانادا و انگلیس‌گردی بهنام بانی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۷۲۲۸

به گزارش ایلنا، بهنام بانی (خواننده موسیقی پاپ)، دور جدید اجراهایش را با برگزاری تور کنسرت خارجی در انگلستان و کانادا آغاز کرد.

بهنام بانی و گروهش که هم‌اکنون در انگلستان به سر می‌برند، روز گذشته 29 سپتامبر 2018 (برابر با هفتم مهر 1397) در شهر منچستر انگلیس به اجرای زنده پرداختند. این کنسرت در سالن The Stoller  این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کنسرت بعدی این خواننده در انگلستان، امشب 30 سپتامبر 2018 (برابر با هشتم مهر 1397) در سالن Gracepoint شهر لندن برگزار می‌شود. 
 
این خواننده سپس راهی کانادا می‌شود. اولین کنسرت بانی و گروهش در کانادا، یکشنبه 14 اکتبر 2018 (برابر با 22 مهر 1397) در سالن Massy Theatre شهر ونکوور برگزار می‌شود.
 
بانی سپس به تورنتو می‌رود و روز جمعه، 19 اکتبر 2018 (برابر با 27 مهر 1397) در George Weston Recital Hall به اجرای زنده می‌پردازد.
 
آخرین کنسرت بهنام بانی در کانادا، 20 اکتبر 2018 (برابر با 28 مهر 1397) در سالن Centre Mont-Royal شهر مونترال برگزار می‌شود. 

این کنسرت‌ها توسط شرکت تار پروداکشن برگزار می‌شود. مجید عبدی (تهیه‌کننده‌ این کنسرت‌ها)، حامد برادران (تنظیم‌کننده و مدیر هنری آثار بهنام بانی)، محمد حاتم‌پور (مدیر شرکت آوای فروهر) و ایمان ابراهیمی در این سفر بهنام بانی و ارکسترش را همراهی می‌کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موسیقی پاپ محرم و صفر بهنام بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، منچستریونایتد برابر برنلی با تساوی یک - یک متوقف شد. آنتونی در دقیقه ۷۹ منچستر را پیش انداخت اما زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل مساوی برنلی را به ثمر رساند. منچستر با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی هم با ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی، نیوکاسل ۵ بر یک شفیلدیونایتد را شکست داد. شفیلد با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ جزیره به دسته اول سقوط کرد.

در دیگر بازی‌های همزمان، ولورهمپتون ۲ بر یک لوتون را شکست داد و فولام برابر کریستال پالاس به تساوی یک - یک رسید.

در سایر بازی‌های امشب، اورتون از ساعت ۲۰ به مصاف برنتفورد رفته است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هم آستون‌ویلا با چلسی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد