Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بر ‌اساس گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های باران‌سنجی شرکت مدیریت منابع آب ایران، حجم بارش‌های کشور از اول تا ۶ مهرماه، میزان بارش‌ها در حوضه دریای خزر ۱۰.۸ میلی‌متر، حوضه خلیج فارس و دریای عمان ۰.۲ میلی‌متر، حوضه دریاچه ارومیه ۰.۶ میلی‌متر، حوضه فلات مرکزی ۰.۴ میلی‌متر، حوضه مرزی شرق ۰.۳ میلی‌متر و حوضه قره‌قوم ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلی‌متر گزارش شده است.

بیشترین میزان بارندگی تجمعی نیز در ایستگاه‌های باران سنجی وزارت نیرو، به استان اردبیل از حوضه آبریز درجه یک دریای خزر با ۱۰.۸ میلی‌متر و کمترین میزان بارندگی از حوضه قره قوم در ایستگاه مرکزی مشهد واقع در استان خراسان رضوی با ۰.۱ میلی‌متر بارش اختصاص دارد.
بر اساس این گزارش، حجم کلی بارش‌های کشور در ۶ روز نخست سال آبی جاری معادل ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون مترمکعب اعلام شده است

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد

بهروز مرادپور اظهار کرد: با ثبت میزان بارندگی روزهای اخیر، میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به ۴۹۷.۳ میلی متر می رسد.

وی افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۷۴.۸، بروجرد ۲۷.۳، کوهدشت ۸۶.۵، الیگودرز ۳۶.۱، پلدختر ۷۴، دورود ۳۸، الشتر ۵۹.۷ و نورآباد ۴۹.۷ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: همچنین میزان بارندگی در ازنا ۳۷.۶، ایمان آباد ۵۸، سپیددشت ۶۷.۷، ریمله ۸۶.۱ و شول آباد ۷۲.۳ و سراب دوره ۷۳.۸ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه وارد کشور می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز