Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:00:06 GMT

ایوب دبیری نژاد معلمی دلسوز برای اصحاب رسانه بود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۲۹۷۲

ایوب دبیری نژاد معلمی دلسوز برای اصحاب رسانه بود

بندرعباس - ایرنا - قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت ایوب دبیری نژاد پیشکسوت و فعال رسانه‌ای استان هرمزگان‌ گفت: مرحوم دبیری نژاد معلمی دلسوز برای اصحاب رسانه بود.

به گزارش ایرنا، حسین انتظامی روز یکشنبه در پیام تسلیت خود آورده است: خبر تلخ درگذشت آقای ایوب دبیری نژاد موجب تاثر و تاسف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام ابزار داشته است: بیش از 2 دهه حضور مستمر و فعال در عرصه رسانه ‌ای استان هرمزگان، خاطرات و یادگارهای ارزشمندی از آن مرحوم به جا گذاشته است.
انتظامی در این پیام از مرحوم دبیری نژاد به عنوان معلمی دلسوز یاد کرده و می افزاید: وی در طول سال‌ ها خدمت به کشور مسوولیت ‌های اجرایی متعددی را بر عهده گرفت اما بیشتر به عنوان چهره‌ ای رسانه‌ ای شناخته می‌ شود که این مهم نشان از حضور دغدغه‌ مند و موثر او در عرصه رسانه و مطبوعات دارد.
قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشته است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم دبیری نژاد، بازماندگان و اهالی رسانه به ویژه فعالان رسانه ‌ای استان هرمزگان از درگاه خداوند مهربان برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسالت می ‌کنم.
ایوب دبیری نژاد متولد 1340 هجری شمسی است که از روز دوشنبه دوم مهرماه به علت سکته مغزی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری شد.
وی 6 روز تحت مراقبت های ویژه پزشکی بود که اقدامات درمانی موثر واقع نشد و بامداد یکشنبه در 57 سالگی به دیار باقی شتافت.
دبیری نژاد جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس بود که فعالیت رسانه ای خود را از 2 دهه قبل با تاسیس نشریه دریا آغاز کرد.
وی که مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه منطقه ای دریا بود سرپرستی خبرگزاری فارس در استان هرمزگان را نیز برعهده داشت.
دبیری نژاد هم چنین رییس مجمع عالی بسیج هرمزگان، سردبیری نشریه ساحل صدف و مدیریت موسسه مطبوعاتی فروزان را بر عهده داشت.
مدیرکلی دفتر امور شهری استانداری هرمزگان، دبیر ستاد دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان، معاون فرهنگی اجتماعی و معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس، شهردار منطقه 2 بندرعباس، شهردار بندرخمیر، شهردار بستک و دبیری آموزش و پرورش از دیگر سوابق زنده یاد دبیری نژاد است.
9887 /6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي قائم مقام وزير ارشاد پيام تسليت دبيري نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه، و کابل برق شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تجزیه و تحلیل مناطق جغرافیایی جرایم صورت گرفته مشخص شد اکثر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده که کلیه مجرمین سابقه دار منطقه تحت کنترل قرار گرفته و با اقدامات فنی و پلیس انجام شده در نهایت دو نفر از سارقان حرفه‌ای که تازه از زندان آزاد شده‌اند مورد شناسایی و رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در تحقیقات فنی و تکمیلی انجام شده مشخص گردید که سارقان با تشکیل باندی ۳ الی ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل فاقد سکنه و مغازه کرده‌اند که در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده‌اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

کد خبر 6098478

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی