Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل رونالدو می گوید اقدامات اشپیگل علیه این بازیکن را پیگیری قضایی خواهد کرد.

طرفداری - اشپیگل آلمان باز هم خبری که یک سال پیش منتشر کرده بود را ادامه داد و باز هم ادعاهای قبلی تکرار شد. کاترین مایورگا مدعی است رونالدو در سال 2009 به او تجاوز کرده ولی او با نمایندگان این بازیکن پرتغالی به توافق رسیده و در مقابل دریافت پول، برگه ای امضا کرده که متعهد شود هیچ ادعایی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اشپیگل، وی دوباره مدعی شده قصد دارد این پرونده را پیگیری کند و وکیل جدید او هم می کوشد ثابت کند امضای موکلش در قرارداد فی مابین، به خاطر شرایط روحی نامساعد او باید کان لم یکن فرض شود. روز گذشته رونالدو باز هم این ادعاها را رد کرد و در ویدیویی که در اکانت رسمی اش در اینستاگرام منتشر شده بود، کاترین مایورگا را فردی خواند که با استفاده از نام او می خواهد به شهرت برسد.

به گزارش بی بی سی، حالا وکیل رونالدو هم وارد ماجرا شده و مدعی شده است آنها از مجله اشپیگل آلمان شکایت خواهند کرد. کریستین شرتز در این باره اظهار داشت:

گزارش منتشر شده در اشپیگل کاملا غیرقانونی است. ما از حقوق رونالدو دفاع خواهیم کرد و این مجله باید جریمه این هتک حرمت را بپردازد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر می‌خواهیم جامعه ما سربلند و سرافراز باشد همه برای حرمت معلم بکوشیم. اگر حرمت معلمان نگاه داشته شود جامعه، جامعه‌ای با حرمت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در آیین سپاس معلم که صبح امروز در دبیرستان دخترانه شهید چمران منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، در ابتدا از همسر شهید مدافع حرم شهید فرامرزی قدردانی کرد و سپس زنگ سپاس معلم را به صدا درآورد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان اظهار کرد: معلم کسی است که آینده کشور را معماری می‌کند و مدرسه جایی است که در آن آینده کشور ساخته می‌شود. بی‌دلیل نیست که در دیدگاه رهبر انقلاب به کرات تاکید شده که جامعه بالنده، جامعه‌ای است که برای معلمان اهمیت قائل است و شأن و منزلت معلم را حفظ می‌کند و ارتقا می‌دهد.

صحرایی با بیان اینکه معلم نورافشانی می‌کند، گفت: کسی که جهل را از بین می‌برد، معلم است. مدرسه‌ها که اصلی‌ترین عنصر آن معلم است جایی است که آینده کشور در آن ساخته می‌شود. بنابراین هر کسی که دل در گرو سرافرازی کشور دارد باید به معلم و مدرسه توجه کند. رهبر انقلاب می‌فرمایند معلم کسی است که زیرساخت سرافرازی کشور را می‌سازد.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم به‌خاطر این توفیق که خدمتگذار معلمان باشیم. امروز همه از پیشرفت‌های کشور به خود می‌بالند و کسی در دنیا جرأت نگاه چپ به کشورمان را ندارد. این قدرت مایه عزت ماست ولی ریشه آن معلمان هستند. ما به هیچ جایی نخواهیم رسید الا از مدرسه‌ها، الا با معلمان و این تضمین‌کننده پیروزی ماست.

عضو کابینه دولت سیزدهم گفت: اگر می‌خواهیم جامعه ما سربلند و سرافراز باشد همه برای حرمت معلم بکوشیم. اگر حرمت معلمان نگاه داشته شود جامعه، جامعه‌ای با حرمت خواهد بود.

صحرایی تأکید کرد: دانش‌آموزان ما از معلمان خود یاد گرفته‌اند که چگونه قهرمان باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی صربستان، افزود: آن‌ها نه با بودجه و امکانات بلکه با همت، اراده و استقامت خود پیروز شدند، چیزی که از معلمان خود یاد گرفتند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه از تعدادی از معلمان با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • برای نگهداشت حرمت معلم بکوشیم
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا