Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@07:16:20 GMT

فیلم | مهدی طارمی همبازی سحر قریشی شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۴۰۸۲

‍‍‍‍‍‍

فرهنگ > سینما - مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الغرافه قطر در مسابقه سریالی «۱۳ شمالی» حضور پیدا کرده است. این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شده است.

 

Video/Audio Link

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صفحه اینستاگرام مسابقه سریالی «۱۳ شمالی» به کارگردانی علیرضا امینی با انتشار تصاویری از مهدی طارمی در جمع بازیگران حاضر در این مسابقه نوشت: «حضور مهدی طارمی در فیلم مسابقه سیزده شمالی یکی از اتفاق‌های خوبی بود که در این پروژه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها حسابی به مهدی روحیه دادند و ....»

سحر قریشی، کامبیز دیرباز، هادی کاظمی، سمانه پاکدل، بهاره افشاری، محمدرضا هدایتی، لیلا اوتادی، حمید گودرزی و امیرحسین آرمان از جمله چهره‌های حاضر در این مسابقه هستند.

57243

دانلود کلید واژه‌ها : سحر قریشی - مهدی طارمی - مسابقه تلویزیونی - شبکه نمایش خانگی - شبکه‌ اجتماعی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سحر قریشی مهدی طارمی مسابقه تلویزیونی شبکه نمایش خانگی شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟