Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: دفاع از مظلوم امروز جرم تلقی می‌شود، اما من می‌گویم هیچ کشوری حق ندارد به امنیت کشور خدشه وارد کند. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و پژوهشگاه راهبردی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: کربلا دانشگاه‌ها عالی بشریت است و دفاع مقدس در امتداد آن قرار دارد که ما باید از این دانشگاه‌ها به خوبی بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تمدن غرب و دانشگاه‌های آن‌ها جز فلاکت و برای بشر نداشته آن‌ها تلاش کرده اند فناوری را به عنوان سعادت به ما بقبولانند، اما در ان سعادت نیست. اما نظام آموزی اسلام و کربلا برخلاف آموزه‌های آنهاست علم ما در خدمت سعادت بشر است و برخلاف آموزه‌های غرب است اگر تفاوت این دو نظام آموزشی را درک نکنیم و راه درست را دنبال نکنیم انقلاب ما به بی راه می‌رود.


سردار وحیدی تصریح کرد: نظام آموزشی ما براساس پرورش روح و روان و استعداد‌های واقعی انسان ترسیم شده تا دنیا و آخرت را به خوبی و برای تعالی بشر بسازد.   این خبر تکمیل می شود/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دفاع از مظلوم جرم دانشگاه عالی دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیرکل وزارت دفاع هند دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در دیدار با دبیرکل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وی با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار کرد: ظرفیت‌های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه‌قاره هند به کار گرفته شود.

آشتیانی با اشاره به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت‌گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در زمینه تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه‌های مختلف اعلام کرد.

دبیرکل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار با ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و و آرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیرساختی به‌ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.
 
دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه‌های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است