Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی رانندگان در حوزه حمل‌ونقل، گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به دنبال رخنه کردن در اقشار مختلف جامعه هستند.

وی بابیان اینکه دشمنان و ضدانقلاب در همه حال به غرض ورزی علیه این ملت و مملکت ادامه داده و فعالیت می‌کنند، گفت: مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و هیچ‌گاه نخواهند گذاشت دشمنان با اقدامات عده ای محدود خوشحال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به شکست‌های پیاپی محور غربی، عربی و عبری با محوریت آمریکا در منطقه، گفت: دشمنان ایران اسلامی هیچ‌گاه دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

وی ضمن تشکر از صنف کامیون داران نهاوند، گفت: کامیون داران نهاوند باوجود داشتن مطالبات و مشکلاتی، اما از کار و فعالیت دست برنداشته‌اند و امورات مسلمین را رفع‌ورجوع می‌کنند.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه فعالان زحمت‌کش این حوزه در هیچ جای کشور به دنبال کارشکنی نیستند و این‌ها همان افرادی هستند که در زمان جنگ به فریاد رزمندگان در خط مقدم می‌رسیدند و کمک‌های مردمی را به میدان جنگ منتقل می‌کردند، گفت: متأسفانه امروز عده‌ای به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده از طرف دشمنان اقدام به ایجاد ناامنی در مسیرها برای رانندگان می‌کنند و یا برخی افراد را فریب می‌دهند تا همراهشان شوند. امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: اما در نهاوند کامیون داران با منطق و روحیه انقلابی عمل کردند که البته مسئولان هم باید مطالبات این صنف را حل کنند.

وی ادامه داد: مسئولان درصدد رفع این مشکلات هستند؛ مشکلاتی نظیر تأمین لاستیک و مواد سوختی و دیگر مطالبات به‌حق این صنف که باید رفع شود تا مردم هم متضرر نشوند.

امام‌جمعه نهاوند، افزود: انشالله با حل این مشکلات و انجام درخواست‌ها و مطالبات این عزیزان؛ هم کار مردم راه بیفتد و هم کامیون داران به مطالباتشان برسند.

کد خبر 4417604

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتراضات کامیونداران امام جمعه نهاوند نهاوند بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح شیراز شهرکرد عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر بالسینی اظهار کرد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا(ع) است.

ایسنا نوشت:وی افزود: طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی(ع) و بارگاه امام رضا(ع) است؛ عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی یادآور شد: عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900614

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد