Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@17:19:59 GMT

حمله شهرک‌نشینان به اموال فلسطینی‌ها در قدس

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۴۶۶۴

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، ساکنان این مناطق همبستگی خود با ساکنان منطقه خان الاحمر واقع در شرق قدس را که مسئولان اسرائیلی قصد تخریب خانه‌هایشان را دارند، اعلام کردند.

در این راستا مغازه‌های این مناطق تعطیل کرده و اتحادیه حمل و نقل عمومی از توقف فعالیت در تمامی خطوط حمل و نقل داخلی و خارجی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دولت خودگردان فلسطین اعلام کرد تمامی ادارات رسمی آن و نیز تمامی مدارس در چارچوب این اعتصاب تعطیل هستند.

این اعتصاب شامل دانشگاه‌ها، موسسات، بانک‌ها، نانوایی‌ها و پمپ بنزین‌ها می‌شود.

واصل ابو یوسف، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین به خبرگزاری آناتولی گفت: این اعتصاب عمومی حامل پیام مخالفت ما با قانون "دولت یهود" اسرائیل و اقدامات اشغالگران علیه فلسطینی‌ها برای آنها و جامعه جهانی است.

ابو یوسف با اشاره به اینکه این اعتصاب شامل اراضی فلسطینی‌ها در کرانه باختری، قدس شرقی، نوار غزه و شهرک‌های عرب نشین در اراضی اشغالی و اردوگاه‌های پناهجویان فلسطینی در سوریه و لبنان می‌شود، گفت: امروز فعالیت‌ها و تحصن‌هایی در تمامی شهرها و شهرک‌های فلسطینی اجرا خواهند شد.

گروه‌های فلسطینی، موسسات دولتی در کرانه باختری، نوار غزه و داخل اراضی فلسطینی‌ها امروز خواستار برگزاری اعتصاب عمومی در مخالفت با قانون "کشور یهود" و همبستگی با ساکنان خان الاحمر شدند.

پارلمان رژیم صهیونیستی در تاریخ ۱۹ ژوئیه گذشته این قانون جنجالی را تصویب کرد.

این در حالی است که همزمان با اعتصاب اماکن تجاری پنج جوانان فلسطینی ساکن قدس در حمله شهرک‌نشینان به شهروندان و محل‌های تجاری شهرک قدیمی قدس زخمی شدند.

منابع فلسطینی گفتند،  ده‌ها شهرک نشین به محل‌های تجاری در محله المصراره در نزدیکی باب العامود حمله کردند که طی آن پنج فلسطینی زخمی شدند.

شهرک نشینان همچنین در محله باب الواد به شهروندان فلسطینی، منازل و مغازه‌ها و نیز خودروها حمله کردند. این اقدامات در میان حمایت کال نیروهای نظامی اشغالگر انجام گرفت.

قبل از حملات شهرک‌نشینان پلیس اشغالگر اطراف باب العامود را با موانع آهنین بسته بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سلگی ظهر یکشنبه در جلسه احداث شهرک‌های شیلاتی شهرستان نهاوند گفت: با اشاره به اینکه نهاوند به عنوان قطب شیلات غیر ساحلی کشور شناخته شده و با وجود سراب‌های متعدد نیاز احداث این شهرک به منظور توسعه شیلات و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی افزود: با ایجاد این شهرک اراضی بایر احیا و آب‌های بدون استفاده پس از مصرف در پرورش ماهی به رودخانه و مصرف بهره برداران بخش کشاورزی و باغات هدایت می‌شود.

سلگی بیان کرد: مکان یابی و بررسی این موضوع از طریق استعلام از دستگاه‌های ذیربط و استفاده از اراضی ملی می‌تواند در ایجاد منطقه گردشگری و دیگر صنایع وابسته توسعه و اشتغال پایدار را برای شهرستان محقق کند.

کد خبر 6097396

دیگر خبرها

  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴