Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:27:07 GMT

«باند دماغ» با ۴۰۰ فقره سرقت منهدم شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۹۵۵۲

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید امین موسوی‌‌‌‌‌‌پور در این‌باره گفت: در پی وصول چندین مورد سرقت خودرو و موتورسیکلت در منطقه کیانشهر رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت تا اینکه روز گذشته تیم عملیاتی این یگان در حین گشت‌‌‌‌زنی در کیانشهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند و پس از استعلام مشخص شد خودرو در روز عاشورا ساعت ۶ صبح از منطقه نواب سرقت شده و فیلم دوربین مدار بسته در زمان سرقت در اختیار شاکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا با بررسی‌های تخصصی در محل کشف خودرو صورت گرفت شهروندان بیان داشتند که یکی از همسایگان آنان که با افراد خلافکار مراوده دارد، خودرو را در آنجا پارک کرده است و پس از شناسایی منزل متهم و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی، عوامل این یگان نسبت به اجرای حکم ورود به منزل اقدام که پس از ورود به مخفیگاه فردی معروف به مهدی پهن اعتراف کرد که خودرو را توسط یکی از همدستانش که حدودا سه ماه پیش از زندان آزاد شده و از سارقان سابقه‌‌‌دار است سرقت کرده و قبلا به جرم مشارکت در قتل به زندان رفته که در اقدامی سریع همدستش نیز دستگیر و از داخل جیب وی مقداری مواد روان‌‌‌‌‌گردان از نوع شیشه کشف و جهت بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داده شد.

رییس کلانتری کیانشهر ادامه داد: همدست این فرد در کلانتری به ۳۹۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد و گفت که پس از دستگیری آخر به مدت پنج سال در زندان بود.

به گفته موسوی‌‌‌‌‌‌پور، نفر سوم و چهارم این باند که در همان منطقه با موتورسیکلت سرقتی در حال خرید مواد مخدر بودند به محض رویت مامورین فرار کردند که عوامل کلانتری ۱۵۸ کیانشهر طی تعقیب و گریز مسافت دو کیلومتری اقدام به شلیک سه تیر کرده و هر دو نفر را دستگیر کردند که مشخص شد هر دو نفر از سابقه‌‌‌داران سرقت موتورسیکلت هستند.

به گفته وی، متهم سوم ۲۹ ساله در کلانتری به ۱۰ فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کرد و به گفته رییس کلانتری کیانشهر، حدود ۱۰ سال از جوانی‌اش را در زندان سپری کرده است. همدست ۳۸ ساله‌اش معروف به حسین دماغ که نفر چهارم متهم است که از سابقه‌‌‌دارهای سطح منطقه هستند، دو روز پیش از زندان آزاد شده بود که دوباره به دام پلیس افتاد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ سیروس دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال اماکن خصوصی در مجتمع‌های مسکونی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت.

او می‌گوید: پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۳۳ با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ۳ سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۴ مالخر و کشف تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش ۷ میلیارد ریال در مخفیگاهشان، بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از قبیل: ۵ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت سایر مشاعات اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی خواست: از قفل‌های مطمئن برای درب انبار و همچنین قفل و زنجیر کردن موتورسیکلت و دوچرخه در قسمت مشاعات ساختمان‌ها استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز