Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:02:36 GMT

استادیوم پنج هزار نفری فوتبال ملارد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۰۰۸۳

استادیوم پنج هزار نفری فوتبال ملارد افتتاح شد

تهران- ایرنا- فاز اول استادیوم پنج هزار نفری ملارد توسط وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران و مسئولان محلی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فاز نخست استادیوم چمن 5 هزار نفری با اعتبار 5 هزار میلیارد تومان (از طریق اعتبارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور)؛ سالن چند منظوره ورزشی شهرداری با اعتبار یک میلیارد و 83 میلیون تومان و مجموعه ورزشی روستای مهر آذین با یک میلیارد و 200 میلیون تومان ( اعتبارات استانی) تکمیل و با حضور وزیر ورزش به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا گلمحمدی با بیان اینکه تکمیل فاز نخست پروژه از سال 95 آغاز که پس از وقفه 10 ساله به دلیل اعتبارات مالی به انجام رسیده است خاطر نشان کرد: این پروژه عمرانی در زمینی به مساحت 7 هکتار انجام شده که فاز دوم آن گرادن( تجهیز سکو تماشاگر) از محل اعتبارات استانی در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: با افتتاح این پروژه ها 56 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد.
گلمحمدی با ببان اینکه سطح سرانه ورزشی استان با احتساب 2 هزار 500 مجموعه 52 صدم سانتی متر برای هر شهروند است اظهار داشت: هم اکنون دماوند با 3 متر مربع سرانه ورزشی و بهارستان با 28 صدم سانتی متر بیشترین و کمترین فضای ورزشی را برای هر شهروند به خود اختصاص داده اند.
به گفته وی سرانه ورزشی ملارد با احتساب افتتاح سه پروژه ورزشی 52 صدم سانتی متر مربع است.
مدیرکل ورزش و جوانان همچنین در خصوص اینکه امسال پیگیر تغییر نیافتن قیمت تعرفه های ورزشی هستیم افزود: در صدد هستیم این موضوع را انجام دهیم.
تهرام/7247//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استاديوم ورزشي ملارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • (تصاویر) گردهمایی زائران حج تمتع در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد