Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@05:12:19 GMT

دادخواست قطر علیه عربستان در سازمان تجارت جهانی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۰۷۹۹

دادخواست قطر علیه عربستان در سازمان تجارت جهانی

دوحه از آغاز اقدامات جدید قضایی خود برای شکایت علیه عربستان در سازمان تجارت جهانی خبر داد. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری قطر، دولت قطر امروز دوشنبه از آغاز اقدامات برای ارائه دادخواست قضایی جدیدی علیه عربستان در سازمان تجارت جهانی به دلیل نقض حقوق مالکیت معنوی شهروندان و هیئت‌های قطری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطر در این دادخواست اعلام کرده است که عربستان توافق‌های بین‌المللی مربوط به حقوق مالکیت معنوی شهروندان قطری را به طور آشکار نقض کرده است.

از سوی دیگر روزنامه الوطن قطر نیز نوشت که دفتر دولت قطر در سازمان تجارت جهانی در ژنو رایزنی‌های رسمی درباره تخلفاتی که عربستان در زمینه نقض حقوق مالکیت معنوی شهروندان قطری مرتکب شده را خواستار شده است.

عربستان، امارات، بحرین و مصر از 15 خرداد 96 روابط خود با قطر را به‌بهانه حمایت این کشور از تروریسم قطع و تمام گذرگاه‌های زمینی، دریایی و هوایی خود با قطر را مسدود و شهروندان قطری را اخراج کردند.

قطر از ابتدای این بحران تأکید کرده که کشورهای محاصره کننده از طریق وارد ساختن اتهامات به قطر و دروغ‌پراکنی و درخواست‌های غیرواقعی و غیرقابل اجرا، به‌دنبال تجاوز به حاکمیت ملی این کشور هستند.

انتهای پیام/

R36348/P36355/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟ بی اعتمادی اسرائیل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران : بازبینی و سانسور گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • نفرت شهروندان و دانشجویان آمریکایی از اسرائیل (فیلم)
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله