Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سعید نعیم‌آبادی در مورد دیدار حساس فردای السد و پرسپولیس که بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، اظهار داشت: می‌توان گفت این بازی یکی از سخت‌ترین دیدارهایی است که پرسپولیس در سال‌های اخیر پیش‌رو دارد. بازی با تیمی که برای قهرمانی در آسیا بسته شده و از لحاظ سرمایه و امکانات قابل مقایسه با هیچ  تیم ایرانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه و در شرایطی که السد با بهترین و آماده‌ترین بازیکنان خوب به مصاف پرسپولیس می‌آید، نماینده شایسته کشورمان در غیاب 3 بازیکن خیلی خوب خود در این بازی حاضر خواهد شد.

وی افزود: انصاری، کامیابی‌نیا و ماهینی بازیکنان مهمی برای پرسپولیس به حساب می‌آیند که امیدوارم بازیکنان جانشین آنها بتوانند بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند. در کنار این مشکلات امیداورم فقط داوری علیه پرسپولیس نباشد. سال پیش در همین مرحله داوران در بازی پرسپولیس با الهلال به نفع تیم عربی سوت زدند و امکان اینکه این اتفاق در بازی فردا شب هم تکرار شود زیاد است. با همه این حرف‌ها پرسپولیس در چند هفته اخیر مخصوصا در بازی با الدحیل در قطر و تهران نشان داد که چه تیم با کیفیتی است.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه خط حمله پرسپولیس نقطه قوت این تیم به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: علیپور و منشا در بهترین شرایط خود بسر می‌برند و اگر از سوی خط هافبک خوب تغذیه شوند حتما در قطر گلزنی خواهند کرد. البته اگر السد بخواهد خیلی تهاجمی بازی کند، بیرانوند و نفرات خط دفاع پرسپولیس می‌توانند با ارسال توپ‌های بلند برای منشا و علیپور روی دروازه السد خطرساز شوند.

سعید نعیم‌آبادی در پایان گفت: بهترین نتیجه برای پرسپولیس برد یک بر صفر و یا تساوی با گل است. باخت با یک اختلاف هم قابل جبران است از این جهت که بازی در ورزشگاه آزادی برای بازیکنان عربی یک کابوس است. پرسپولیس با هواداران پرشور و با معرفتی که دارد می‌تواند در ورزشگاه آزادی هر حریفی را شکست دهد و با السد هم کاری را خواهد کرد که با الدحیل انجام داد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد

السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرد با ۴ گل برابر الریان شکست خورد.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسید.

الدحیل هم‌ در ادامه نتایج ناامید کننده خود با نتیجه ۴ بر ۲ برابر القطر شکست خورد.

نتایج دیگر بازی ها 

الاهلی ۱- الوکره ۰

العربی ۴-معیذر ۳

المرخیه ۱-ام صلال ۱

شمال ۱-الغرافه ۰

در پایان فصل لیگ ستارگان السد قهرمان شد و الریان و الغرافه و الوکره هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند این در حالی است که تیم های معیذر و المرخیه هم سقوط کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند