Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@03:22:53 GMT

رازهای زبان بدن که شما را جذاب‌تر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۷۹۴۱۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 زبان بدن به انواع شکل‌های ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می‌کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه صحبتی بکند با دیگران قادر است، ارتباط برقرار نماید. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی (محل قرار گرفتن دستها، پاها، نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، خوابیدن)، ژستها، حرکات و اشارات بدنی، جلوه‌های هیجانی صورت و حرکات چشم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع مردم فقط از روی کلمات شما را قضاوت نمی‌کنند، بلکه به نوع زبان بدن شما هم دقت می‌کنند و ممکن است بدون اینکه خودتان متوجه باشید، پیامی را به دیگران منتقل کنید که اصلا مدنظرتان نیست. در این ویدیو به 6 مورد از حالاتی می‌پردازیم که ممکن است افراد ناخودآگاه آنها را انجام دهند و این حرکات فرد را یک شخص ضعیف، خجالتی و بدون اعتماد به نفش نشان می‌دهند. با دانستن و تصحیح این حرکات می‌توان خود را باحال‌تر و با اعتماد به نفس تر نشان دهید و تعاملات اجتماعی خود را کاملا دگرگون کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۷۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون دختر مولانا در فیلم «مست عشق» ایفای نقش کرده است، سری زدیم به گفتگویی که او هشت سال قبل با تلویزیون ترکیه درباره چگونگی شروع فعالیت سینمایی و تلویزیونی‌اش داشته است. ارچل که این روزها روی پرده سینماهای ایران است ۳۰ سال دارد و اولین بار با سریال «دیوانه در کلاس درس دانشگاه» کار خود را آغاز کرد اما این سریالِ «دختران آفتاب» و نقش سلین ییلماز بود که او را به شهرت در ترکیه رساند و سپس با سریالهایی مثل «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه» و «تو در خانه‌ام را بزن» به شهرتی بسیار در میان طرفداران سریال‌های ترکی در سرتاسر جهان رسید. روایت او را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جذاب ترین مسابقات فوتبال در سال 2024 (تاکنون) / فیلم
  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • حرکات نمایشی و تحقیرآمیز که داور را عصبانی کرد! / فیلم
  • رازهای لاغری که هر کسی نمی‌داند (فیلم)
  • هلال سفید انتهای ناخن را جدی بگیرید + رازهای مهم
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد