Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@00:47:18 GMT

ساخت جاده‌ای توریستی ۲۸۰۰ کیلومتری در شیلی+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۸۵۶۱۹

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- شیلی در حال ساخت جاده‌ای خوش منظره در منطقه بکر «پاتاگونیا» است، مسیری به طول ۲۸۰۰ کیلومتر که طولانی‌تر از فاصله میان نیویورک تا میامی خواهد بود. این جاده ۱۷ پارک ملی را به یکدیگر متصل خواهد کرد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شیلی در حال ساخت جاده‌ای خوش منظره در منطقه بکر «پاتاگونیا» است، مسیری به طول ۲۸۰۰ کیلومتر که طولانی‌تر از فاصله میان نیویورک تا میامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاده ۱۷ پارک ملی را به یکدیگر متصل خواهد کرد.

پاتاگونیا یکی از زیباترین جاذبه‌های بوم‌شناسی در جهان به شمار می‌رود. این منطقه به دلیل رودها، کوه‌ها و حیات وحش خود از شهرت بسیاری بر خوردار است و شیلی قصد جذب توریست‌های بیشتر به این منطقه را دارد.

این جاده در حال احداث، دارای ۵۰ مسیر قابل ردیابی از طریق سیستم موقعیت یاب جهانی (جی پی اس) برای بازدیدکنندگان خواهد بود.

این طرح ابتکار «تامپکینز کانورسیشن» است. این بنیاد ۴۰۰ هزار هکتار را برای ساخت ۵ پارک ملی در شیلی اهدا کرده و به دنبال تشویق توسعه اقتصادی بر پایه گفتگو است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چیلی منظره بکر مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۲۰۰ اصله نخل در اشکنان لامرد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان