Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «تهران من» اتفاقات عصر تهران را در زمینه های ورزشی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پوشش می دهد و با ساخت مستندهای اجتماعی و اقتصادی تلاش می کند تا به لایه های عمیق تر یک اتفاق و مسایل مبتلابه تهران نفود کند.

«دکتر میثم» کاراکتر طنز این برنامه است و با نگاه طنزی که دارد درباره همه اتفاقات اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نظر می دهد.

بخش دیگر این برنامه به ورزش اختصاص پیدا کرده است و با عنوان «ورزشگاه» اخبار و گفتگوهای ورزشی را روی آنتن می برد.

از دیگر بخش های برنامه، معرفی فیلم های در حال اکران است که روی فیلم و سریال های پرمخاطب تمرکز دارد. همچنین بخش «مجازی گرام» اتفاقات فضای مجازی را اطلاع رسانی می کند.

محمد میر کارشناس ورزش، حسام آبنوس سواد رسانه ای، مهدی مجنونی کارشناس فرهنگ و هنر، حسن شمشادی کارشناس سیاست، علی چپدار کارشناس اقتصادی، محمدرضا ثقفی تهیه کننده، مینا نیکانیک سردبیر، آوید بزرگی گوینده عوامل این برنامه هستند که هر روز از ساعت ۱۷ پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیاسی و اجتماعی اجتماعی و اقتصادی فضای مجازی رسانه برنامه رادیویی فیلم های در حال اکران تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان بعدازظهر روز یکشنبه در نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» اظهار کرد: اخلاص دست اندرکاران عامل مهم موفقیت برنامه محفل بود و موجب برکات آن شد.

کارشناس برنامه محفل بیان کرد: ترویج مفاهیم و بیان نکات قرآن و برخی احکام از ویژگی‌های برجسته برنامه محفل بود.

وی ابراز کرد: آیه «أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم‏» مصداق مجموعه تلویزیونی محفل مبنی بر اینکه قرآن غذای آماده الهی است، می‌باشد.

حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه ایجاد جذابیت از اقتضائات برنامه‌های تلویزیونی است، عنوان کرد: در برنامه محفل رعایت موازین قرآنی و احکام دینی در اولویت قرار داشت.

کارشناس برنامه محفل خاطرنشان کرد: بیان ساده مسائل تفسیری و مفاهیم قرآن از نوآوری‌های این برنامه بود تا مردم به نحوه بهترین با این مسائل آشنا شوند.

کد خبر 6091428

دیگر خبرها

  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور