Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان قافیه صدرنشینی باشگاه‌ها را به کره جنوبی باخت!

طرفداری- جدیدترین رتبه‌بندی باشگاه‌های جهان از سوی سایت کلاب ورلد رنکینگ اعلام شد و بر طبق آن دو تیم از کره‌جنوبی در صدر باشگاه‌های آسیایی قرار دارند و بیشتر تیم‌های کلاس بالای این جدول نیز کره‌ای هستند.

سایت Club World Ranking جدیدترین رده بندی باشگاه‌های جهان را اعلام کرد که بر طبق آن تیم چونبوک موتورز کره جنوبی در صدر جدول باشگاه‌های آسیایی قرار دارد و در میان تیم‌های ایرانی پرسپولیس با ایستادن در رتبه هفدهم آسیا تیم اول ایران هستند و استقلال نیز هجدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رده‌بندی برترین باشگاه‌های آسیا طبق اعلام سایت Club World Ranking رتبه آسیایی نام تیم رتبه جهانی امتیاز 1 چونبوک موتورز کره جنوبی 35 7240 2 سوون سامسونگ کره جنوبی 50 6234 3 الاهلی عربستان 55 5938 4 اولسان هیوندای کره جنوبی 59 5703 5 شانگهای SIPG چین 88 5078 6 گوانگژو چین 103 4741 7 الهلال عربستان 118 4316 8 کاشیما آنتلرز ژاپن 131 3969 9 پوهانگ استیلرز کره جنوبی 147 3729 10 شاندونگ چین 156 3600 ... ... ... ... 17 پرسپولیس ایران 191 3096 18 استقلال ایران 197 3029

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود امروز ادامه یافت که تیم ایران با قبول شکست ۲ بر یک برابر عربستان، باید برای کسب مقام سومی به میدان برود.   تیم پسران کشورمان در بازی نخست انفرادی توسط امیرکسری رنجبر به پیروزی رسید، اما در بازی دوم آراد زینلی نتوانست به برتری دست یابد، در ادامه تکلیف تیم برنده به دیدار دونفره کشیده شد که عربستان در نهایت ۲ بر یک برنده شد تا شاگردان امیرحسین اسفندیاری شانس حضور در فینال را از دست بدهند.   امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند. سرپرستی این تیم نیز بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است. رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.   گفتنی است در همین مسابقات، تیم دختران کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی