Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نجباء در ایران، «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در مراسم «گرامیداشت پیروزی‌های محور مقاومت» در بیروت، بر وفاداری به اصول جهاد و مقاومت تأکید کرد.

وی با اشاره به پیروزی‌های متوالی محور مقاومت که پروژه «خاورمیانه جدید» را ناکام گذاشته و شرایط منطقه را تغییر داده است، افزود: مقاومت به نیرویی تبدیل شده که قدرت‌های مستکبر جهانی را دچار وحشت کرده است و ما تا وقتی شرارت‌ها ادامه یابد، عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرم الکعبی گروه‌های مقاومت عراقی را قدرتی مؤثر در معادلات منطقه توصیف کرد که پیروزی‌های بزرگی را در برابر اشغالگران آمریکایی و تروریست‌ها رقم زده‌اند.

این مقام عالی‌رتبه حشد شعبی در ادامه، مقابله همه‌جانبه با کلیه نیروهای اشغالگر اعم از آمریکایی و صهیونیست و رژیم‌های مرتجع عربی را خواستار شد و بهبود مستمر شیوه‌های مقاومت را ضروری خواند.

شیخ اکرم الکعبی ضمن تمجید از ایستادگی مقاومت یمن در شرایط سخت محاصره و کمبود تسلیحات، اظهار داشت: حملات وحشیانه عربستان، کینه آل‌سعود علیه ملت یمن را ثابت کرد.

وی خاطرنشان کرد: سعودی‌ها پس از آنکه ارتش یمن و نیروهای مردمی توانستند قدرت خود را افزایش داده و خاک عربستان را هدف قرار دهند، شروع به نابودی کامل ملت یمن کرده‌اند.

کد خبر 4420770

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا خاورمیانه شیخ اکرم الکعبی عراق مقاومت اسلامی نجباء ایالات متحده آمریکا ایران سوریه عراق روسیه دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین ترکیه افغانستان آلمان اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۱۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ فوتبال عربستان، تیم النصر با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

گل دقیقه ۶۸ آیمریک لاپورت برای پیروزی یاران رونالدو کافی بود.

النصر با کسب این پیروزی خارج از خانه ۷۱ امتیازی شد و رتبه دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با ۸۰ امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان